DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

STOCKHOLM! fleece, velour, bommull...

Kategori: Kalas

En av de första plaggen jag köpte till mig själv från Me&i.  Det var ett par år sen..
Velour tunic wally wheels, tror jag den hette. Min BB-kompis köpte mössan med samma mönster. ;)


Denna Smålandstös ska göra karriär i fjollträsk. Johoddå, det står i mina stjärnor.
Nästa långresa kanske blir i Götet... bara för att jag saknar den staden nåt förbannat. Och folket där.
 
Även i stockholm ska jag äntligen, och igen, få träffa mina goa brudar och grappar. Det blir också troligast en tur till Gävle.

Vadan detta då? Joho! Jag har börjat sälja me&i-kläder. Detta funderar som så atrt man åker hem till sina polare, som bjuder in sina polare, som tar med några av sina polare dit.

Jag visar upp hela höstens kollektion (ny kollektion varje säsong!) av BÅDE barnkläder,
-påtårspaus-
OCH massvis (nytt för denna säsong!) vuxenplagg.
Detta på ungefär 30 minuter, före gästerna somnar.
Sen är det fri lek, dvs- prova plaggen, känn, kläm, gosa, fråga, kolla storlekar, mät stuss..

Och en hel del kaffe.


Denna 08-/Gävleresa kommer att genomföras fre 5- sön 7 oktober, och det finns några tider kvar där jag kan boka in er som värdinnor.


PÖSS!
Ses i storstan.


Donken

Kommentarer

  • Linda aka Javamorsan säger:

    Som du håller på vännen! Vill ha lite av din energi! kram

    Svar: *ger frivilligt* varsågod ;)
    DONKEN

    2012-09-18 | 20:22:07
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • linda säger:

    vad kul att du har blivit försäljare igen =) fast i en annan riktning denna gång =) kram

    Svar: Har jag väl i stort sett varit sen september förra året när jag startade DD ;) haha! Jajamän, och jag trivs svinbra med detta. Nästan alla jobb jag har kan jag ju bestämma arbetstiden/insatsen, och det känns riktigt frihetligt. ;) pöss!
    DONKEN

    2012-09-20 | 23:04:37
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se

Kommentera inlägget här: