DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

#Twoggträffen del 5. 30 juni 2012, Värnamo.

Kategori: Happyfejs! xD

Lokalen
Lokalen är iallafall ledig den 30 juni, och ja, vi får ha bandet där också, men sen är det ju sunt förnuft som gäller med högljutt efter vissa tider. Jag vet själv hur det brukar vara. De har fest där nere, SVINHÖG musik, mina barn försöker sova, och klockan blir typ 00.01 och de skriker och är ute och röker med dörrarna öppna och vrålmusik på utomrikiska språk.

Så nä. Ni vet detta nu att lugnt o fint, men vi ska ha jävvligt ROLIGT! Måste inte vråla könsord osv... VÄL??!
Målet för kvällen- få inte dit securitas, polis, eller annat sånt pga stökig fest.

Musikanläggning/Scen
PA vet jag inte om de har, glömde fråga. Men jag är gaaanska säker på att det inte finns. Finns inte ens TV längre, pga inbrott i lokalen från tidigare.

Scen går att bygga av borden, om Iguana inte är höjdrädda. Annars får borden vara nerfällda i benen. 
 

Entré
10:- inträde, för att stödja bandet, och lokalhyran.

Människor
Vi är nu 38 personer än så länge. (från Umeå i norr, till Helsingborg/Eslöv i söder)  Det kommer bli några avhopp längre fram, det är jag mycket väl medveten om, ska nog bli eventplanerare i mitt nästa liv.
Det är jag ju redan, egentligen.. Lite.

Storstadsmänniskor möter lantbygdsfolk möter norrlänningar möter skåningar möter Värnamobor möter gamla möter ungdomar möter varandra.

Brännboll, tipsruda, lekar, grilla? /Pizzautkörning.
 
 
VIPlistan, förläng gärna!

1. Lars
2. Pernilla
3. Alan
4. Martin
5. Jenny
6. Katrin
7. Linda
8. Melody
9. Josefine
10. Caroline
11. Annelie
12. Janne
13. Sofie
14. Roland
15. Siv
16. Linda
17. Sandra
18. Marie
19. Mia
20. Therese
21. Charoline
22. Martina
23. Tova
24. Annie
25. Jonna
26. Annelie
27. Johanna
28. Hanna


29. Daniel
30. Iguana 2
31. Iguana 3
32. Iguana 4
33. Peter
34. Jerry
35. My
36. Sofia

37. Bestkids.se (ej svarat)
38. Cutiepie.se (ej svarat)



Kommentarer

  • Frida - mamma till Elsa & Vilmer säger:

    Ja jag är ju det :) jag tycker det är lugnare än jag trodde att det skulle vara. Än så länge är Vilmer nöjd med livet och säger inte så mycket :) kram

    2012-05-15 | 14:04:50
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Kenneth säger:

    ja att planera sånna där saker kan va kul

    2012-05-15 | 16:03:38
    Bloggadress: http://rothvoss.blogspot.com/
  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    svar: Nope :D En kurs inför Företagsekonomi A på vuxenutbildningen här i Göteborg.

    När det gäller körkortet så är pengarna slut till det >.< så jag måste hitta jobb innan jag kan avsluta det.



    Japp :) Visst är det fint?



    Jadu, jag tror inte att dom sa någonting om det. Vilket inte är okej, men det skulle inte förvåna mig. Stackars unge alltså!

    2012-05-15 | 16:38:32
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/
  • rumptott säger:

    vet inte om de e en stor våg som kommer enbart för att dammluckorna är lite öppna vilket dom alltids är lr om det är en sten under kanske en kombination.. men så där har de alltids varit där iaf =P



    kul att du gillade bilden =D

    ja men låten e ju så svängig men ibland undrar jag seriöst hur somliga tänker när de gör barnprogram av precis vad som..



    kram <3

    2012-05-15 | 19:54:03
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här: