DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Photo Art by Loa @ Donken Designs!

Kategori: Donken Designs .se



Ni som får nyhetsbrev vet redan detta.
Nu har vi dragit igång ett samarbete, jag och
Linda Olsson Asp. Aka Linda hummingbird, som hon heter överallt för mig. Aka Loa, som hon heter på sina bilder. .P

Hon är fotograf, och fotografierna hon tagit och redigerat själv, finns nu uppe i butiken. Både på framsidan, och i kategorin Tavlor.

Välkomstpris (vi välkomnar henne såklart!) är 149 kr för ett a4-fotografi.

Hon har själv bloggat om detta, och hennes inlägg finner ni HÄR.

HÄR kommer ni direkt till butiken.


Kommentarer

  • Kenneth säger:

    samarbeta är oftast bra :) tänkte nog kolla på vad du tar sen för en målning eller kanske tom 2 :) men det blir efter bröloppsresan

    2012-05-17 | 09:49:49
    Bloggadress: http://rothvoss.blogspot.com/
  • sandra säger:

    vet itne om du ser de sj men de är jättemkt reklam precis över dina inlägg så man ser itne vad som står under å jag kan itne trycka bort reklamen heller..



    hehe itne bara med barnnman å liteh emlgit vill man ju ha det :)



    ja de är ju bra om man har nån inkomst å nån plats å bo vi har ju en 5a på 114 kvm så vi får ju lätt plats är ju som ett radhus :)



    pözzli

    2012-05-20 | 20:22:44
    Bloggadress: http://sandraleinonen.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: