DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bloggträff/ Tweetup! Fler karlar behövs!

Kategori: Happyfejs! xD

Its been a while, huh..
En hel månad, mer än det. Och förra inlägget var en annons.

Men nu är jag tillbaka här, åtminstone för några minuter. Det är såhär, att det var TweetupVärnamo igår, fast vi blev bara 2 personer. Tidningen skulle komma, och det gjorde det, men de gick allteftersom jag ringde folk som hoppade av i sista sekund. :/

Surt när man vill slå på stort, när det blir många no-shows. I blame no one, MEN, nu kör vi igen. Och med ständig uppdatering i folks bloggar, på twitter, på http://donkendesigns.se i eventkalendern.. etc.

Slutet av juni blir det Blogg/Tweetup igen. Troligen i Sverige, det har vi nästan spikat.
Kanske i Värnamo, eller Jönköping, eller Sthlmsområdet.

Vill ni, eller är intrsserade, och har möjlighet då, så SÄG till. Jag ska skriva upp alla som vill vara med, tar era nummer, och mass-smsar när jag vet mer. Är detta ok för alla nu?

Sofia är det som, tog intiativ till denna träff, och ALLA är välkomna, bara ni säger till före. Mycket tågresande blir det troligen.
HÄR är ett inlägg hon skrivit om detta. 

Än så länge är vi ;

1. Mia Zetterqvist

2. Marie

3. Sandra Leinonen

4. Kim Lundin

5. Sandra Händen

6. . Sjungande mamman

Twitter:

7. @Jerrymalmstrom

8. @ThulinMy

9. @Donken1987

10. @SofSofuch


Brännboll, öl, fika, käka nånstans, tipsrunda, sova över, kubb, vino, mingel, lotteri, DD-demo, handla, umgås, mingla, skratta, etc. Det vi kommit på so far.
Blir det i Värnamo så har jag antingen 2 eller 4 sovplatser. Fler om jag kan låna madrasser o sånt av folk. Håll er uppdaterade. Paxa.

ÄÄÄÄR NIIIII PÅÅÅÅ???!!

Kommentarer

  • Kenneth säger:

    Hej



    Vad härligt o se att du lever :) har börjat fundera på vart du tagit vägen :)



    Men sånt är ju livet ibland går det före bloggen... hur det nu verkligen kan vara så hahaha

    2012-05-07 | 09:59:19
    Bloggadress: http://rothvoss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: