DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Herr Lovart och inskolning

Kategori: Seriestrippar















Dagens utmaning var jag som valde ämne till, Affärsdisk+ Smarrigt.
Det blev en slags Herr Lovart och en smal Fluffis. båda har överkamning men det syns lite dåligt på katten.
Jag gillar detaljer som man upptäcker efterhand, det syns, jag vet. Massa onda, goda budskap, vissa "dolda" andra väldigt tydliga.

Nu är det Aky som ska välja ämne till imorrnkväll, eller om Oompalompy gör det.

Bra sätt att få igång mitt bloggande igen!

Annars då? Jobbar för fullt, har bokat in några visningar nu i vinter/vår, och webbutiken får en del beställningar nu igen efter julruschens askedagarsefterbörd. :P
Folk fyller år eller hur? Handla nåt kul plojskoj eller nåt fint inredningspryttel hos mig. http://www.donkendesigns.se är adressen, om ni mot förmodan skulle missat. (tavla, inget slår ett "1800-talskungafamiljeporträtt". Där snackar vi personligt.

Låna gärna DD-annonsen som är grön här till vänster och lägg upp på er blogg. Eller ännu hellre: beställ själva. Oavsett vilket, så blir jag en lycklig lycklig gladskit.

Vince går på dagis nu, 16,5 timmar i veckan. Börjar lugnt här nu nämligen. Både för deras och min skull!
Visst är det skönt att senare kunna jobba ostört, men vafan- jag blir lite (läs: MYCKET) tokig när det är helt tyst. Blir att peppra på elräkningen med radio tv och dator sen när båda är på dagis.
Doa har en vecka till kvar med inskolning, sen ska de gå där 3 dagar i veckan. Till en början. Mina älskade barn!

 Galningar som river plejset, men åh vad jag älskar er. Och det säger jag inte bara för att verka snäll. Det talar jag om för dem också. Även om de kanske inte vet exakt VAD det betyder, och även om Vince säger Jag älskar dig mamma, tillbaka, så menar jag det ända nerifrån hjärterotens alla 845760973 kammare.

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Den blev ju sketabra! Gullig och flera budskap :) Hihi!

    2012-02-15 | 08:36:08
    Bloggadress: http://aky.se
  • Frida - Mamma till Elsa & lillebror i magen säger:

    Aha :) Vad roligt. :D

    2012-02-15 | 09:17:39
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • Johanna säger:

    skönt det går bra med inskolningen :)

    2012-02-16 | 15:53:59
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Dagis tjohoo!Duktig du är,en jäkla massa detlajer,jösses!! NU har du tid över det märker vi;)

    pöss

    2012-02-17 | 11:44:48
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Ellinor säger:

    Ääääälskar bilden! Får jag tipsa om tema? Hade jättegärna sett en bild med "niomånadersstressen", du vet gravid i nionde månaden, men man saknar hälften av allt man behöver, är livrädd för förlossningen och hur fan ska vi få ungen att överleva när den är född?



    Pooooss

    2012-02-17 | 17:21:43
    Bloggadress: http://sommarmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: