DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Dagens teckning:

Kategori: Seriestrippar

Kära Aky och jag har dragit igång en utmaning för att boosta varann, och för att det är skitkul helt enkelt. Även mr Oompa-Loompy  ska va med är det nu sagt. Här är min dags bidrag till temat

Halvmänskligt + Gulligt:




Vi väljer tema varannan dag, och båda gör bild före vi tittar på den andres. Fusk är ju inte det minsta kul nämligen.

Temat till bilden ovan här bestämde Aky, och för imorron kvälls publicering är temat valt av mig (spanska ordboken fick bli min hjälp: blunda, bläddra, titta).

Imorgonkvälls tema är då Affärsdisk, och jag själv la till Smarrigt. Alltså: Affärsdisk+ Smarrigt. Om ni också vill vara med är det bara att säga till & visa upp, annars kan ni njuta av bara våra verk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: