DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Måla Måla, Kisse, Appar.

Kategori: Inredning



Jag har kommit fram till att om vi inte nu kan flytta nån jävla gång, så kan man ju inreda här hemma med det vi har
. Har ju varit ute hos Macco och målat om lister och fönster där, vilket får mig att vilja måla våra fula dassiga slitna mörkfuru-färgade golvlister härhemma.
JA, vita alltså.

Sen kom jag på en annan grej, med garderoberna. Men det får vi se sen.

Plus att hallbyrån ska målas om. Ja, igen.
Projektet jag gjorde förra året med andra ord.

Och den ska även få ett lyft med nya beslag, lister, och inslag av silver och lite dusky-touches av gammalt men dyrt och antikt med liv. Den ÄR gammal som gatan från -80talet nångång, men den ska få nåra hundra år till i utseendet. Som en gammal bag-in-box, eller så.

Så nu NU ska jag åtminstone leta ny lya. Annars blir det att måla köksväggarna vita igen där kaffebryggaren står. Ja eller nåt. Måste göra NÅT åt detta böset!

Ah just det, Lasse fick en kattunge som är svart, 15 veckor gammal, och heter Tics. Vincent döpte om den till Kicks. En hane. Lasse blev glad, det trodde jag inte. Så nu har Shaggy en svart kompis!

OCH: NU har jag en ny telefon, med appar och internet, så nu kan man nå mig igen! Woop Woop!

Butiken är välfylld som vanligt och ni vet om att ni alltid är välkomna in dit. Gratis cyberkaffe, etc etc. http://www.donkendesigns.se

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Jösses, du håller igång som vanligt :) Vill också att min Lasse ska ha en kattkompis men det lär dröja några år :p Hoppas allt är bra?!



    Kram

    Svar: här är det finemang, Aky! ;) Snart bär det av till stora hufvudstaden i oktober med meandi-race för min del. haha! ;) pöss!
    DONKEN

    2012-08-20 | 20:32:42
    Bloggadress: http://aky.se

Kommentera inlägget här: