DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Halloweenkort- TÄVLING!

Kategori: Tävlingar



Jag tävlar hos DONKEN- Vince & Doas Morsa om detta handgjorda Halloweenkort som hon har gjort med scrapbooking-teknik. Tävlingen finns HÄR. Kortet heter Hare Window, och finns i ETT exemplar.

Tävlingen avslutas den 5 oktober, dagen efter Kanelbullens dag.


**********
Jag gör beställningar också, men detta får vinnaren helt gratis!



Framsida, och baksida.

Ni vet what to do.
Kopiera bilden + texten, länka, visa mig.

För att öka vinstchansen, gör ett nytt inlägg, o visa mig.
För att öka ännu mer, gör ännu ett inlägg, och visa mig...

OBS!
Vänligen ENDAST tävlingsbidrag i detta inläggets kommentarsfält!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: