DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Oh-YÄÄÄH! :D

Kategori: Mammabloggare<3


Gabbe och Louisa har länkat mig i sina bloggar. TACK tusen tack så mycket!

Tv-Minnen har länkat mig på fb och twittrat, tack så mycket!!!

Ohh jag är sååå pepp! KOMMER det att GÅ?? 300, det är jävligt många människor, från att ha 60 besökare i snitt varje dag nu.
Jag vet inte exakt hur många det är JUST nu, men om du länkar mig, så hamnar en printscreen och länk i min blogg nu också. Och med 300 pers så blir ni kändisar. WIHOO! :P

Haha, nä vad futtigt det lät. Men det är FAN så många fler än 60!

Vince och Lasse gick ut nu att leka, jag sitter inne fastän det är soligt ute. Näe, dåligt av mig. Jag vet. Men... Jag ska BAAAARA..... ^^



Nuvarande dags-besökare: 78

Kvar: 222 st


bloglovin bloglovin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: