DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

En guidad rundtur i pysselverkstaden.

Kategori: Pyssel

Över 200 kort trängs här i! Det är ingen liten limegrön låda jag har..Kopplade på snyggfejset där.

Jaa-a, där var pysselverkstaden, sen var där jag med uppsatt svart underhår, sen var där jag med blondering i håret. Jag har lila kvar här hemma, så kommer börja med den. Tar för lång tid att beställa från shock tror jag, o så måste jag hämta ut den på ica då...
Äre nån som ska till nån stad där shock finns, eller till Växjö, till KJ store? Magenta hårfärg av Stargazer, tack! :D *puppy eyes*

Å sista bilden, den bortskämda blåögda herrn som hellre dricker rinnande kranvatten än ur skålen. Fiiijn kissekatt. *vrickar handen sådär FIIIJNT!*

Idag har jag gjort 40 kort, varken mer eller mindre. Det är tammefan rekord, vettni! Men så har jag ju fått jobba ostört större delen av dagen.
Gissa var Lasse sover nånstans nu? Ska jag videoblogga om det? hahahahhahaa.... fast kamerabatterit dog.

Ska skölja ur blonderingen kl 1, sen klippa topparna i håret. "Du ska inte färga så ofta, det sliter så förbaskat!" Jaaaa, jag veeeeeeeeeet.

Yohanna i las palmas, räknas dessa bilder som bloggstylade? Före-bilder, allihop. hahaha..
Efter, pallar jag det? :P


***
upd- nu är klockan 1! dags att skölja ur och klippa. Mohaha.


Kom ihåg att delta i inte mindre än FYRA tävlingar hos FYRA olika bloggerskor, om FYRA olika farsdagskort!
Den du! Kolla till vänster längst upp i min blogg. Däääär finns det.

Den snart'aste avslutas den 1 november!

***
upd 2. Färdigt! Så jätteSYND att jag inte kan fota nu då med kamerabatterit i laddaren och jag är osminkad och trötta fåror i ansiktet. Oj oj. Japp, osis!

Men klockan är 02.18 och jag har gjort 40 kort idag- dags att plocka undan och tutta kudde. (haha Ida!)


Kommentarer

  • Annelie säger:

    Jösses vilken ordning du har på grejerna! Det är allt annat än vad jag har trots mina försök att att ha ordning :p



    Spännande att få se resultatet av håret :)



    Jag måste lägga undan allt sånt, annars gör han också så, trycker i fingrarna o kladdar. Jag tjatar efter att åka till gekås jag ;) Du har väl något kortare sträcka än mig antar jag?! Tror det är 50 mil från mig nåt sånt...



    Kramar! :D

    2011-10-23 | 08:30:04
    Bloggadress: http://aky.se
  • Johanna säger:

    Hoppas håret blev bra!



    blev det något käk eller?=

    2011-10-23 | 09:51:41
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • Emelie, Mamma till David säger:

    Oj då! Vad många kort! :D Måste vara jätte roligt att fixa med sånt. Vill med! :)

    Kram

    2011-10-23 | 12:57:17
    Bloggadress: http://enmammaskarlek.blogg.se/
  • Jessica säger:

    men vilken färg har du nu då?? hahaha =)

    2011-10-23 | 16:45:37
    Bloggadress: http://bonusfamily.blogg.se/
  • Yohanna i Las Palmas säger:

    Jajjemen! Klart att det räknas. Allt som är från riktiga livet när man inte kruxar till det är klart godkänt.

    Bra jobbat!

    Jag anteknar i guld-stjärneboken ;)



    Hälsningar

    Yohanna

    2011-10-23 | 23:37:02
    Bloggadress: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
  • Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:

    Jag vill vara i pysselverkstaden =)

    2011-10-26 | 01:12:04
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: