DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Sockenvägens söta tävling ängel

Kategori: Tävlingar



Jag är med och tävlar hos Sockenvägens Söta!


"Det ni kan vinna är:
antingen brädan på bilden med texten
"it is never too late to make memories for life"
eller
en hemlig överraskning inlindad
i bibelblad som ligger i den lila påsen.
Jag kan avslöja att det rör sig om en ängel
med hjärtat på rätta stället *ler* "

Så säger hon själv om vinsterna, och tävlingen avslutas på alla hjärtans dag. Jag vill vinna ängeln! :D
Skyddsänglar kan man inte få för många av.

Kommentarer

  • Jag och mitt livs viktigaste resa säger:

    Ja hade gärna beställt av dig och jag får göra det i framtiden. Just nu går alla pengarna till att skydda mina barn.

    2011-01-24 | 14:45:03
    Bloggadress: http://mammasbusungar.blogg.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Du har två lotter vännen! Å jag hade gärna beställt av dig, men har ju en egen kortmakar i Annika som jag just lagt in en stooor beställning hos, både bröllop, påsk å kärlekskort ;-) Men tack rara för erbjudandet. Kram till dig å magen <3

    2011-01-24 | 14:58:27
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se/
  • Honi säger:

    Tack för kommentaren på bloggen! :) Skulle det kosta mer för att skicka ett kort till danmark? Jag har ju flytt landet nu så jag bor inte i Sverige längre! Har funderat på ett konfirmationskort till pojkvännens lillasyster men det är inte riktigt än. Skulle vara kul med något lite coolare!

    2011-01-24 | 15:11:32
    Bloggadress: http://honi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: