DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Saffranslöst i detta hus med snus i fura dagar.

Kategori: MAT/Bakning

I som i Isadora. (skrivstils-i) Ser lite ut som Linus på linjen. Vincent pratar som honom ibland. Mummlar o skrattar åt sig själv och AhAAA!'ar.


Det är Lasse som har fotat... Blev inga bra bilder på resten. Man ser inte vad det är. Konstiga bilder utan skärpa. Ijj..

Iallafaaaall, här är mina Monsterbullar (Aky!!).
Turkos/Blå karamellfärg är det. Ni som äter saffran och försöker få dem blå med karamellfärg-  ha ha ha ha haaaa lycka tiiiiiilll.
Suckerz! ;)

Tillochmed mina blev nästan mintgröna. Jag gjorde en katt och en traktor, och massa krusiduller.
Spiraler och hjärtan och skit.
Man kan ju tillochmed göra bara bollar, platta till, o med ett russin i mitten.


Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Åh, nu blev jag sugen på att baka lussebullar jag med.. Fast jag gillar faktiskt gula ;)



    Sv: Nej, jag får ju inte det. Har missat att anmäla till nya mailen tror jag. Och vill ju inte missa skratt för småbarnsföräldrar. Lägg till mig!! Hahaa!



    Nje, hänger mest på undergroundrockklubbar haha! En bit ifrån champangebarstuket. Vi kanske får ta hand om varandra :P



    Var vaken men sitter knappast vid datorn den tiden haha! Får nätt o jämt i mig maten (är uppe o äter frukost och byter blöja på fisen vid 6-snåret sen sover vi vidare till 9 - älskar soooooova haha!).



    Ska tänka på saken, har knappt tid som det är. Kan man inte följa utan att ha egen twitter ;) Finns massa att läsa men orkar inte skriva där OCKSÅ liksom :P

    2011-12-07 | 10:36:45
    Bloggadress: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Hihi absolut du får låna bilden o reklajma lite;)

    Haha ja det är ju valfri placering & ja maten verkar god, inte såå farliga priser tycker jag;)

    Ja det är ju lite tjusningen med att boka bord att alla får plats ihop men skall kolla en extra gång bara för dig;)

    2011-12-07 | 11:47:31
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • linaa vikken pina säger:

    Haha vilka snygga;)

    Kom inget paket idag, hoppas d kommer imorgon:D

    2011-12-07 | 17:57:05
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Ha ha underbara monsterbullar gumman!

    2011-12-07 | 20:04:36
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Anonym säger:

    Glömde skriva att jag också har twitter. Vet ej riktigt hur det funkar dock. :D Men testa att söka på mitt namn. ;)

    Ska ta tag i att maila henne. ;)

    Tack för hjälpen!

    2011-12-07 | 22:31:32
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Jasmine säger:

    De ser goda ut, trots att du har bakat utan saffran. Hemma hos mig bakar vi alltid med den gula kryddan i, annars tycker jag att det kan vara ogjort.



    Svar: Bloggträff? Det har jag inte fått någon direkt information om. Den 7e januari är jag inte hemma, men den 25 februari kanske det finns tid. När du vet mer, får du gärna meddela vidare till mig.



    Kram

    2011-12-09 | 00:10:46
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: