DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Fler mammabloggare

Kategori: Mammabloggare<3

Amy-mamma till Oliwer, Elliot & gravid
23 år, mamma till Oliwer 07 och Elliot 09 och väntar trean beräknad 12/2-11.
Bor i Lindome utanför Göteborg. Studerar till sjuksköterska i Borås... En typisk mamma/gravid blogg om min vardag!

Donken says: En skojjig flicka, om man får säga så ens, i vuxen ålder. Hon har huvet på rätt plats, och allt såntdär. Hon beställde även sina dopkort av krigge, som är kristina, som är tjejen jag har scrap-tävlingen tillsammans med.
= Bra tjeja!

Mia 17år - Mamma till William och Marcus
Hej, jag heter Mia. Jag driver en såkallat "ungmammablogg". Jag blev gravid som 15åring, och 1månad efter min 16års dag så kom vår lilla Prins William ut. 4månader efter förlossningen så blev jag gravid igen, och vår andra lilla prins Marcus föddes 2månader efter min 17års dag.
Båda barnen har samma pappa, och vi har varit tillsammans sens Maj 2007, alltså i mer än 3år nu!
I min blogg så får man följa mitt liv, mitt lite annorlunda liv som 17år tvåbarnsmamma, hundägare och drömmare.
Välkommen in! :D

Donken says: Denna bruden är en jäkel till morsa alltså. Två abrn såpass tätt,m i såpass unga år. Man blir rörd, berörd, och lite stolt emellanåt också.

Johanna - mamma till Leia
Jag heeeter Johaanna. Mitt lilla barn heter Leia, född -09.
I min blogg finns mycket foton, inredning och allt man kan tänka sig som händer i mitt mammaliv.
Jag må även vara Sveriges snällaste bloggerska. ;)

Donken says: Denna tjej har många rör i elden. Eller vad hette det nu?
Hon har en dotter, oftast lite tävlingar, och hon är som hon säger, himla trevlig. Hon sysslar med inredning också, iallafall i dotterns rum. Så himla ljust och fint!

W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf
Jag är är 19 år och blivande 3 barns morsa & fotograf samt blivande fruga , det säger ju det mesta :)
försöker stärka och inspirera människor att tro på sig själva och stå på sig mot idiotes . =)

Donken: stärkande människor som försöker lyfta upp andra, är nåt JAG tycker mycket om. Iallafall i deppstunderna som kommer titt som tätt när man är hormonpåverkad. GILLA!

Linda & Majken
Japp, jag är en mamma bloggare.
Fick en dotter i vintras & de mesta handlar om våra liv vad som händer runt omkring.

Donken says: Ja, jag har inte snackat med denna tjejen så himla länge, men det lilla jag vet, det gillar jag. :) En mycket snyggt gjord blogg, med väldigt lugnande och skön effekt, liksom. Jag tycker massa om.

****************

Vill du att jag skriver om dig, så skriv nåra rader till mig i detta inlägget om din mammablogg, och om dig som person.

Fler mammabloggare åt folket.
Och glasss.

Kommentarer

  • Sophie mamma till Nellie säger:

    Ja oktober blir braou! jonas jobbar till 19 varje kväll så de måste planeras lite :Dååååh jag vill med ha en bebis nu!! tittade på webbisar. så söt liten tjej. jag vill ha en till tjej haha, så söööta kläder :D sitter här nu och äter jordgubbsmousse och ska snart kolla på the vampire diaries :D <3 pöss

    2010-09-18 | 21:49:34
    Bloggadress: http://beylejd.blogg.se/
  • Miia mamma till My säger:

    Ennu en mamma här. vi har skrivit på bloggen till varandra innan. men ja vill gärna va med i din lista :)

    Jag heter Miia och är 21 år bor i småland med min fästman och vår dotter My som blir 8 månader på onsdag. jag skriver om mitt liv som mamma och ditten o datten :)

    2010-09-18 | 23:29:24
    Bloggadress: http://busfroetochjag.blogg.se/
  • Mia 17år - Mamma till William och Marcus säger:

    Sv. Aaw vad söt du är alltså! :D



    //kram, Mia

    2010-09-19 | 10:05:51
    Bloggadress: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: