DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Skattar bäst som skrattar mest.

Kategori:

Cisssij länkade mig i ett Paradise Hotel-sammanhang.
Hon måste älska mig. Reaaly lööve in thi är.
Hahahaha... :P

Ja ni vet ju, NI vet på riktigt att jag fetedissat det programmet för längelänge sen. :P
MEDUIM däremot, det som är samtidigt, det missar jag aldrig. Missade två avsnitt förra säsongen så de fick jag aldrig se.
I Ullared letar jag ofta efter medium-dvd-boxar. Det har inte funnits nån där ännu.

Plutten har äntligen kommit tillbaka, hon är ju nästan alltid offblogg när jag är on.
hahahah kan man säga så...? offblogg..

Coolt. Nytt ord.


Förresten,
en tjej jag hittade, hade en tävling om roliga historier.

http://emmelist.blogg.se/


Jag frågade snällt om jag fick låna den idén, och det tyckte hon att jag fick.
Ja jag är duktig och frågar först.

SKRATTFEST!
Så nu kör vi: Ge mig era roligaste historier!
De tre-fyra bästa blir länkade i ett inlägg.
Jag vet att ni har en del på lager...

Imorron ska jag skratta sönder mig, tills några vinnare presenteras.
Gimme yer best shot.


DONKEN

Kommentarer

  • Cicci säger:

    haha jadåååå har gått modevisningar i sådana :)

    hmm skulle du ha plattången? har en annan som också vill ha den :)

    2010-01-26 | 01:07:09
    Bloggadress: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: