DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jag är uppåt!

Kategori:

Idag har jag jobbat med TW, har ringt runt osv, jag har spikat en demo, och en till med Emelie.
Så nu har jag en riktig karriär igen :D

Har varit heeeelt pepp idag och haft en väldigt bra dag.

Emelie kom hit en sväng efter hon varit i skolan, och vi pratade om TW, bebisar, och hon fick lite kläder, och hon kanske blir en ny rekryt, så jag bjöd henne till teammötet den 25e. :)
Jag ska ju houwsta det. (stavas ju hosta men det blir ju ett svenskt förkylnings-ord.)

Fick veta att en svägerska jag har ska ta körkort ganska snart med, det blir man glad av också!
Det är mycket nu på en och samma gång, (tyvärr kan de då därför just nu bara gå nerför..:( ) som är väldans uppiggande, och imorron ska Vincent vägas, mätas, och få sprutor i benen. :/
Så ska jag köpa lite mer cerazette också.

Jaaao, jag hinner inte skriva så mycket mer idag, men jag är på topp, så jävla pepp, men nu också mycket trött. Vi ska vara på BVC klockan 11.....

pöss.

DONKENjag hos mamma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: