DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Demo igår, var Skitnervös men det gick bra.

Kategori:

Var i Värnamo igår på min första demo som jag inte kände en kotte, på.
Det gick bra och folk var trevliga, men jag kan göra så mycket bättre ifrån mig, det vet jag.
Fikc nervöspaniks-tillfälligt avbrott i hjärnan så berättade inte så mycket om produkterna som jag säger till alla andra att göra.
Jag är bra på att hjälpa andra med sånt, men när det kommer till min egna krita, så blir det BlackOut. Gillar't inte.


De märkte ju på mig att jag blev nervös av så mycket folk, det var 15 personer där.
Härligt med stor demo när det är mycket nytt folk man får träffa, men jga fick som sagt lite stopp i huvudet ett par gånger.
Nästa gång är på tisdag, dvs om exakt en vecka, och då ska jag minsan göra allting RÄTT och Riktigt.

Så är lite besviken över mig själv. De handlade duktigt och var trevliga, så det är bara min egna självkritik som lyser här i skrivande stund.

Macco och Patrik passade Vince när jag var där, så ville ju hem till Vince såklart med, och jag hoppas inte att det lyste igenom alltför mycket.. ;)

Det hade gått bra förutom en liten pulver-incident från TW-"trion". xD

På kryddhyllan i köket.

Vince hade fått mat och blitt blöjbytt och macco hade följt instruktionerna till punkt och pricka, och bytt blöja två gånger.
Hon är duktig, och hon kommer bli en sån jävla supermorsa, jag säger då det.
Klippt och skuren för't! :D

Nästa vecka kanske de är barnvakt igen, om de inte jobbar då. När jag ska på demo igen. Om inte Lasse är ledig då, för då behövs det ju inte.

Jag var nästan kräk-nervös igår innan jag åkte hemifrån, jag skakade i hela kroppen och kunde inte sitta still.
Kändes som dels i skolan då vi hade pjäs-uppspelning, eller då i 8an när jga skulle redovisa mitt Japan-projektarbete.
Så jävla nervös. Jag blir nervös i magen nu när jag skriver detta med, för den känslan är så himla bekant för mig.


Som när jag skulle träffa Lasse första gången.. Vi hade ju bara pratat lite på helgon, msn och i sms, innan vi träffades första gången.
Är så jävla glad att jag vågade vilja träffa honom IRL.
Se vad som hände, liksom.

Utgången blev ju helt underbart härlig.

Läste Bloggen av Linda Skugge i natt också, det var en krönika hon hade skrivit om att hon var på Edsbacka krog i sthlm på julmiddag, och då skulle hon amma sin lilla dotter, för hon (dottern) krävde mat varje timme. Då blev hon förvisad till bakom en skärm.
Hon skrev att hon hade skylt bröstet med en filt och allting, och vad hon själv säger så har hon väldigt små bröst dessutom.
Mailskörden av hatbrev hon fick för att hon skulle skämmas, för att hon ammade sitt hungriga barn... Helt otroligt.

med höjt ögonbryn som sig bör.

Personligen vill jag aldrig nånsin behöva amma offentligt, för jag klarar inte av folk. Men de som måste mata sitt barn, för att detta barn måste äta, för att det är hungrigt..
Varför ska man skicka hatbrev och dylikt för att någon ammar sitt barn?

Ska man svälta sitt barn istället?

Sammhället, detta samhälle.


Over.

Utanför vince's rum.

DONKEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: