DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Började så smått med tecknandet av Vi Familjen.

Kategori:

Jag började att teckna av oss lite smått, oss tre utan Vince.
Det blev himla kuligt, och jag ska fortsätta med fler grejer i vardagen som kommer att hända, men fick lite "drawer's block" som då är motsvarigheten till författare som fått inspirations-stopp.
Titta och njut, ska färglägga dem sen, och då göra mer och fler och längre seriestrippar såklart.





Det ovan här, är en typ slags framsida, eller så. Ett test för att se hur pass likt jag kunde göra oss.
Läskigt bra blev det, i komedi-form. :D
Jag kan bättre om jag finlirar med det längre, så man tar bort överflödig blyerts, och tjocka streck osv..
men men.







Denna bilden blev ganska suddig i foto-format, men jag hoppas ändå att ni kan se vad där står. Första "strippen" som bara blev en ruta... men men!!

Jävla tjöt. mwähhä.

overr.

skinny bitch..

DONKEN.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: