DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Suris på morrnen.

Kategori:

svar till jessica kiruna:
ja, fan, nu får din dator skärpa sig och funka igen.
Ja, jag har det bra. julkänslan är hääär :)


Svar till rumptott:
Du har ju gjort bananbåt! ;)
Hur är det med bebis idag?
Vince har skrattat massa åt mig när jag lekte monster med honom.
O så har han studsat med min hjälp, på mina ben.
Jag får skaffa mig större mage så han kan hoppa på den iställe, haha..


Ja, godmorgon folket.
Sitter nu vid datorn. Morgonen var ganska... Trist.
Igårnatt tittade jag på massa bebisbilder på mig själv, från när vi bara var 2 barn, och sen också när min lillebror kommit ut.
Och jag kom fram till att Vince är jävligt lik mig med, bortsett från att Vince's ögon fungerar som de ska...
Hans tjocka kinder och tjocka haka och allt som är tjockt, haha, det var jag med.
Hans huvudform, mun och flin, det är totalt jag det.
Ögona och ögonbrynen och typ resten, det är ju lasses. 

Det var många bilder, och jag kunde inte sluta titta, så när jag bestämde mig för att sova, kollade jag på klockan.. Och det var nästan morgon.
Lasse vaknade för sent, stack till jobbet utan att äta. Så Vince vaknade och skrek massa på mig vid halv nio..
Det skar i mitt hjärta, och jag blev asförbannad på att han inte fått nå käk. Han fick mat, sen blev han skitglad. Skrattade massa åt mig, så då blev jag lycklig i hjärtat igen.

Shit happens, man försover sig.

Jag är en riktig arg jävel om morgnarna med.
Jag tog ut det på Shaggy som också var en jäääävel imorse. Väste på honom istället.
Han tuggade på mina fötter och attackerade mig flera gånger, och gaah...

Sur var jag.

Shaggy började tugga och riva sönfder en massa viktiga räkningar och grejer med.

Skrev en massa arga sms till lasse med.
om morgnarna är jag som jag är på snéfylla.

Skäller på allt och alla och kommer med hot, och grejer. Nej, jag är ingen trevlig människa om morronen. Vaknar jag själv kan jag vara snäll.

Men sen somnade vi om både jag och Vince, sen när lasse kom hem på lunchen matade han honom igen.

Nu ska han förresten ha käk ser jag på klockan. bai.

donk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: