DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Jeehz, trött.

Kategori:

Näe, nu är jag för trött för att blogga.
Imorn är det fredag och jag ska till Klevan och roa mig.

Sen ska jag va hemma innan åtta för det är ju idol.... haha. nääe.
Måste kolla vad det blir för fredagsteve imorn.

Gissa vad lasse gör..
Mmm, som vanligt.


Mammaträff var trevlig idag, pratade en hel del med mammorna och barnen. :P

Vi köpte en pulka med spännen och ordentlig sittgrej på. Den ska dras fram å tillbaka i snön i vinter. :P Tar med den till M imorn.
Kanske..

Jaja.
Bai.

DONKEN

Kommentarer

  • rumptott säger:

    haha vi har med ett pulka till arvid ^^

    hehe tror vi verkar ha likadant =D hehe..



    arvid tyckte de va super roligt o åka pulka har bilder på de men orkar inte slänga upp de nu får bli sen =P Hehe..

    2009-12-17 | 23:22:31
  • Emma säger:

    Är det en sån bebis pulka vad fick du ge för den ?? Hade planer och köpa en till Eddie ..

    2009-12-18 | 09:31:16
    Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
  • sanna säger:

    mammaträffar, vad gör man där? :D

    2009-12-19 | 02:30:08
    Bloggadress: http://sann4a.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Men halllååå.... Nu är det ju lördag... INGA INLÄGG PÅ NÄSTAN TVÅ DAR....

    2009-12-19 | 15:39:06

Kommentera inlägget här: