DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Hustankar och lägenhetsrealism.

Kategori: HUS/flytt

Vi har anmält vårt intresse på en annan fyra nu, som ligger i nästan exakt samma område som vi bor i redan. Inflytt är på nyårsdagen, 1 januari.
 
Eller, correction. JAG har anmält vårt intresse på den. Sista anmälningsdag är 27 september så nu får vi kanske nåt slags besked under nästa/nästnästa vecka.
 
Vi gick ut idag med hela familjen, tvillingvagn med regnskydd, paraply och inga gummistövlar. (dumt va!)
Ösregnade.
 
Men vi gick dit, kollade, osv.
Gubben mycket negativt inställd till denna. Det är en fyra i ett gult trähus, uteplats framsida, gräsplätt baksida. Två våningar. Eget förrådshus med soprum.
 
Får vi den som erbjudande vill jag iallafall gå in och titta på den inomhus. Den ligger närmre dagis än där vi bor nu.
 
Jaa, hus vill jag såklart helst ha. Men det saknas en del $$$.
 
Så vi tar det vi får nu, bara det är STÖRRE  och vi slipper trapphus!
Mja mjo.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: