DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

En. Vinner. Varje. Dag. 23 dagar kvar...

Kategori: Tävlingar

Varje dag
24 dagar
Advent
Twoggträffen är julafton.
(Dagen innan jul(i)! )

Adventskalendertävling!

Regler: Säg i ett inlägg (var som helst på internet!) något kul om donkendesigns.se .
Visa mig det.
EN lott per inlägg. (dock inte så roligt för era läsare att bli spammade med samma, så var kreativa och tänk utanför stallet.)

Så.. tillexempel:

"Jag köpte ett studentkort till min brorsa, och han blev SKETglad.
http://donkendesigns.se "

Det är godkänt.

En vinnare dras varje dag, och vinsten överlämnas personligen på Twoggträffen. Om inte alla kan komma, kan man ändå vara med. EN person vinner, av de som inte vedverkar, och då skickar jag vinsten.

VAD VINNER MAN DÅ?!

En karikatyrbild av dig eller nån annan. Värde: 120 kameler.
Donken Designs sponsrar denna vinstkaskad givetvis.

Exempel på hur en larikatyrbild kan se ut:



Om/när man vinner, kan man tillexempel göra som dessa personer valt att göra, använda bilden som avatarbild på sin profil. Enligt utsago är dessa bägge väldigt nöjda med resultatet!

Kommentarer

  • feztis säger:

    Halloj!

    kikar in för att se om du fortfarande lever ;) Har varit lite dålig på att besöka andras bloggar den senaste tiden. Så.. hur lever livet med er? Barnen måste ha vuxit en hel del nu va? Ha en toppen kväll nu!

    2012-06-07 | 18:56:09
    Bloggadress: http://feztis.blogg.se/
  • Jessika säger:

    Åh, hade varit jättekul att komma, anledningen till att jag inte svarat tidigare är att det varit lite osäkert om jag skulle få nåt jobb i sommar och nu har jag fått det....på gott och ont. Jag jobbar den 30e, så kan tyvärr inte komma :(

    2012-06-10 | 11:41:32
    Bloggadress: http://f-freak.blogspot.com

Kommentera inlägget här: