DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Trallalallalej tjohej.

Kategori: Kalas

Doa kräktes på dagis i fredags. Jag gick o hämtade henne, och fröknarna tyckte att Vince verkade hängig också så jag tog med båda hem.
Sen var det kalajs här hemma på kvällen. Woop Woop! Haha... Ja det var roligt.

Lördag morgon inte lika rolig. Det värsta var ju att både jag och Lasse blev febriga på eftermiddagen, sov massa, och kräktes en jävvla massa.

Magsjuka, bakis, feber, huvudvärk, magont... Kunde inte äta nåt. Bara sova. Och dricka massa kallt vatten.
Barnen verkar OK nu iaf, men jag och gubben är fortfarande helt väck.

Fast en bra sak är ju att mitt knä har blivit glatt igen och jag kan böja det. Haft nån spärr-aj-aj i knät hela veckan.

Försökte dammsuga lite förut och plocka massa, men fan, allt går så långsamt och jag vet knappt vad jag heter. Whoooossss.... Och jag vet inte var min mobil är nånstans. Min nya mobil. Fuck.

Kommentarer

  • william & Louise säger:

    snygg header:DDDD

    Svar: Tusen tack! :)
    DONKEN

    2012-08-26 | 12:29:50
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här: