DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

♥ Dag 16 – Min första kyss.

Kategori: Listan



Den riktiga, första, tänker jag inte skriva om. Nej usch o fy och blä och killen var inge vidare snygg heller.


Nej, jag föredrar att skriva om den riktiga ordentliga kyssen som MATTERS. Det var en kväll.. den 5 april 2008 nångång.. Klockan var säkert 6 april. Killen jag hade chattat lite med på Helgon.net satt bredvid mig, på krogen och vi hade träffats tidigare samma dag. Han sa såhär: "Ska jag? Ska jag inte..? Ska jag? Johh.." O sen fick jag kyssa min man! ;)

Otaliga kyssar och lite sängaktivitet senare, har vi nu snart 2 barn ihop. Ja, jag KAN skriva så, det är väl ingen av er läsare som faktiskt tror på att jag tänker vara oskuld tills vi gifter oss.
Men så är det ju. Vincent kom med storken. Nu har jag bara ätit lite för mycket julmat.

Kommentarer

  • Rumptott säger:

    haha äte för mkt julmat haha du e ju för söt du =P

    2011-01-10 | 15:45:11
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/
  • linaa vikken pina säger:

    VA kom vincent med storken fan vad coolt;)

    Våfflan våfflan kom ut nu vi e nyfikna fast vänta t den 3 feb;D

    2011-01-10 | 16:36:09
    Bloggadress: http://linaabjornemalm.blogg.se/
  • Laks säger:

    Haha X) det är bra, man ska va ärlig! :P



    sv: haha, jo björk är det kanske inte så många som skulle välja X) ja diggar henne iaf, hon är en grym sångare!

    2011-01-11 | 09:56:00
    Bloggadress: http://laks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: