DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

♥ Dag 13 – Den här veckan.

Kategori: Listan

Ja nu är det ju ändå måndag, så varför inte. Förra veckan behöver jag väl inte säga nåt om? Mellandagar, nyår, mat, o massa sånt. Ni vet ju the drill. Kör på en såndär vecko-planerings-lista då.


Idag Måndag 3 januari.
1. Min sjukskrivning går ut, halvtidssjukskriven pga foglossning. What to do. Hade väl hoppats på o få barn o slippa behöva uppdatera den, men ja. Vetfan vad som händer nu. Jag får ringa AF.
värnamo sjukhus.

2. Vi ska ut i hijet, för o träffa en liten flickebejbis som kom den 16 november. Jag har gjort en blom-dekoration-grej till henne.
3. Måste köpa en badrumsvåg någonstans. En i plast. Måste leta. Utmaningen är ju startish idag, hos JD. (Jag ska ju först UPP mer för o se gå ner, men behöver ju ändå veta siffrorna.) Behöver lite tröjor och underkläder med. Vi ska inte tvätta förrän imorron. Lyxfru-beteende? Ja..

Imorgon Tisdag 4 januari.
1. Åka runt lite i bilen, till Vrigstad o lite butiker. Mellandagsshoppa.

I övermorn Onsdag 5 januari
1. Jag och Lasse varit hopklistrade i 2 år och 9 månader. (3 år den 5 april.)

Senare i veckan, Torsdag 6 januari
1. Går in i vecka 36. (Headern stämmer inte riktigt längre, den är sedan före jul..)
2. Bjudna på trettondagsmiddag hemma hos svärfar. Är väl farfar som är barnbarns-sjuk, Vincent o han är ju bästisar. Trettondagen är väl inget man firar sådär annars välle?

Helg i veckan, Fredag 7 januari
1. Lets Dance börjar, och herr Rybak ska ju vara med. Chips och kyckling. Fredagsmys.

Helg i veckan, Lördag 8 januari
1. Öööö, städa?


Slödagen Söndag 9 januari
1. Barnjulfest på mammas jobb som Vincent blev medbjuden till, därav också hans föräldrar, jag och Lasse. Dansa ut julen, och få godispåse av tomten.
2. Lasse bestämde sig för att tvätta bilen invändigt och utvändigt denna dag.

Kommentarer

  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    öpp öpp öppp alexander blir 3 år på torsdag, de missade du !! haha nej då skojja bara!

    Jomen precis, jag brukar också säga att marcus HAR iallafall en blogg =) ahha kram

    2011-01-03 | 22:46:58
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här: