DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Spunkis.se, Vinn haklapp hos mig!

Kategori: Tävlingar


"Jag tävlar om världens bästa haklapp från SPUNKIS.se, hos kära lilla stora Donken. Tävla HÄR du med, och snabba ryck!"

Såg ni dynan?
Älskar ni Spunkis?
Vill du ha en haklapp att ge barnet/barnen/syskonen/farmor i julklapp? en JUL hak lapp helt enkelt.

Eller en knä-skåning. (Den var dålig.. even for me.)

VINN den då för fan! Hos mig, jappapp. En tävling nu då, i samarbete med SPUNKIS.se.

Gå bara in på hennes hemsida och svara på detta: Vilket är det snyggaste tyget att ha till en haklapp tycker DU?


Sen det vanliga då: Kopiera bilden, och texten i kursivt undertill. Skriv till mig att du är med, och skicka länken så att jag kan kontrollera att allt gått helt rätt till. Ja, ni får fan inte fuska.. ;)


Tävlingen avslutas den 19 december och levereras alltså FÖRE julafton. = KORT tävling, så skynda skynda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: