DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

♥ Dag 12 – I min handväska.

Kategori: Listan


Ja detta inlägget har en chans att bli skittråkigt, om jag bara vräker ut allt på bordet, fotar, och skriver vad allt är.
Så jag skiter i det. Jag har alltid knökafullt i min väska, oavsett vilken storlek det är på den. Jag kan säkert ha en hockeytrunk med mig överallt, och ändå lyckas fylla den med "lägger-den-där-sålänge-saker".

Dagispapper, lupsyl som bränner som tandkräm, våtservetter jag glömmer ligger där när jag behöver dem
, nagelsax i lilla facket.. Plånbok kamera nycklar. (de tre sista ska ju ligga där jämt- men de ligger alltid vid datorn, i hallbyrån eller i köket.)
Vincents BVC-bok, mina Våfflangraviditetsbok ska också ligga väskan. Det gör de inte. De ligger i min hallbyrålåda.
Kvitton från nån sunkig mack nånstans, pennor, min kalender ligger där ibland.. Tofsar halsband örhängen.

Det är alltid fullt. Oavsett om jag har en postmonä eller en Björnborg-rygga.

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha eller hur är det så... =)

    2010-12-29 | 10:47:01
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
  • W - ung 3barnsmamma & Fotograf säger:

    Jisses använder du handväska ?? jag tycker det är jobbigt nog med skötväskan haha.



    jäpp han blir 2 år den lilla stora grabben =) planerade och blev gravid med pixie när han var 5-6 månader och efter pixie gick det bara 3 månader innan den oplanerade sattes in i livmodern. så det var att va gravid i 3 år haha .



    jaa ibland är det mysigt men om man skippar dubbelhakan och illamåendet och åksjukan och dylik så funkar det =) hur många vill du ha ??



    Tack tjejen! pussar.

    2010-12-29 | 10:57:59
    Bloggadress: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
  • Bella säger:

    Haha min handväska är också alltid full -.- Ofta med 10 tändare ungefär. Så hittar aldrig någon när jag sitter under fläkten :P

    2010-12-29 | 12:41:26
    Bloggadress: http://isabellalindroos.blogg.se/
  • Ida säger:

    Vi kommer inte skaffa något skötbord utan ha den där madrassen med kanter på tvättmaskinen. :P Jag har några ideer nu hur jag ska göra med förvaring osv osv. :)

    2010-12-29 | 12:54:20
    Bloggadress: http://frandagett.blogg.se/
  • Linda säger:

    Ja så där är det när man är tjej!

    2010-12-29 | 14:03:00
    Bloggadress: http://www.linda.mustica.se

Kommentera inlägget här: