DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Vincent är så stor o go..! <3

Kategori: Vincent

sovrummet- jag har gjort allting på bilden utom sängen, klockan, sänglampan, och drömfångaren. Mohähä! :D

Jag fick kaffe på sängen idag. Jag öppnade ögonen, sa till pajken o hämta en ren blöja,
då han hade tagit av sig den vid min säng och slagit skräck i mig sådär nyvaknad, om att han kommer kissa överallt.

Vände huvet mot sänggaveln som är en hylla, där mina glackaja är. (glasögon, Vincentspråk) och se där, där stod min kaffekopp från igårkväll. Med lite kaffe i, också från igårkväll... Den hade stått på bänken i köket. Men fan så sött av honom.

Lasse ger mig kaffe på sänggaveln om helgerna ibland. Vad de snappar upp grejer, di små barnen! <3

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    God förmiddag..Så duktig du är gumman :)

    Ja de små har sina små bus för sig..I bland orkar man inte bry sig.I går så sprang min prins in med målarpennorna och målade på mitt säng lackan så nu har man fina lila sträcka där och när man säger till så skrattar han bara..hihhi..orkar inte ta några konflikter med han nu för han är små trotsig..men gulligt på sitt sätt..bara små jobbigt när man fajtas emot en när man ska byta blöja och ta på han kläder..men det går väl över snart får man hoppas..har inte samma ork att bråka med han som man hade innan.sen bråk är inte den bsäta lösningen..barn är barn..

    Nyss druckit upp mitt kaffe så man blir säkert pigg snart.kram kram

    2011-09-22 | 10:01:33
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Min prins är 21 månader sedan några dagar tillbax.sen ska man inte tro på allt som står i tidningar,,för alla barn är så olika..Klart de vill testa sina föräldrar till max,,det hör till på någon konstigt sätt..bara gilla läget..Fat han kan ställa sig och skrika när han inte får som han vill och stampa med benen i golvet och tårarna sprutar så är han ändå så söt och man älskar han ännumera fast det är jobbigt just nu..

    Har slutat med att sätta han i sin mat stol för han blir så stuv över hela kroppen o fajtas med hela kroppen o ska inte i stolen så nu sätter han sig själmant på vanlig stol som oss stora...:) hihihi...barn är barn...kram kram

    2011-09-22 | 10:13:56
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Pratade med min man ang sån stol i går och han tyckt inte att vi skulle köpa den..så han får sitta på vanlig stol men det funkar jätte bra..då och då sitter han i sin barnstol men inte ofta...Det går inte när jag ska sätta ner han med sin pappa vågar han inte bråka på samma sätt..hihih...

    Hoppas att du får en fin dag med dina sötnosar..klart han tar chansen att ta stolen & plocka ner godsakerna..Dina små är i samma år som mina är så de lär sig så snabbt de små sötnosarna..de vet om att just i det skåpet med godsaker känner de väl till..hihhii..krma

    2011-09-22 | 10:26:57
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • MyzaaN säger:

    utbidlningen i sig är inte så lång :) kommer ha 2-3 gånger till med utbildning tror jag men det är mycket men det går bra .D

    2011-09-22 | 10:44:14
    Bloggadress: http://myzaan.spotlife.se
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Du har blivit utmanad på min blogg..kram

    2011-09-22 | 10:45:42
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och prinsessan i magen säger:

    Hihihi..känner igen det där med att han drar en i fingret och vill att man ska följa med ut i köket.hihi..De är så medvetna..Hoppas att din dag blir en fin dag med dina fina barn.kram

    2011-09-22 | 10:49:27
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • emma säger:

    haha den finns inte i Limegrön vad jag vet än men vem vet vad som kommer :) hihi.



    Ja det bruka vara så att när man öppnar lådan eller skåpet så ramlar det kläder ut haha :P

    2011-09-22 | 10:53:54
    Bloggadress: http://lovestorybyemma.blogg.se/
  • hårdsrocksmorsan till dottern charlie & bebis i magen säger:

    Mmmm riktig idiot till läkare som inte bör vara de som han är så trött på sitt jobb, bara för han har en dålig dag skall väl inte de gå ut över mig och alla andra som söker hjälp och olyckligtvis fick han? :P Aaa precis, eacy inhaler tror jag den hette. Funkar väl men min hosta är ju inte borta för att jag kan andas bättre :s Störda as! Har världens hosta pga att jag har svårt att andas. Men nu när jag fått inhalatorn är ju inte min hosta helt borta men de är också för jag fick hostmedicin av min mamma som hjälpt i två dagar.. Förstår mig inte varför vissa har de dom gör som yrke. Speciellt läkaren jag fick :P kukläkare! :P

    2011-09-22 | 11:03:30
    Bloggadress: http://madeleineeidland.blogg.se/
  • Ellis säger:

    Vad snällt av honom! =)

    Jag bor i lägenhet med balkong, så tänkte se om några saker kan övervintra, antingen inne eller ute! Odlade basilika i våras och har klippt av dem och rotat skott, dels så skjuter den gamla nya blad och grenar och så kanske jag har mer som överlever ett tag till. Plantera om basilikan du har om inte annat, så får den säkert nytt liv! =)

    Fick lite rast nu, så passar på att kolla lite mail!

    Kram Elenor

    2011-09-22 | 11:37:15
    Bloggadress: http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com
  • Ida säger:

    Men så sött av honom! Det är ju tanken som räknas helt enkelt =D

    kram!

    2011-09-22 | 11:44:04
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/anywaymom

Kommentera inlägget här: