DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Skriver av mig skiten men utan att blanda in skiten.

Kategori: I-Landsproblem

<- klicka för större bild.
Det står Happy halloween, på det.

TÄVLING i samarbete med DONKEN. En vinnare dras den 5 oktober!


Tisdag idag! Rik som ett troll, solen skiner, företaget går framåt i förberedelserna.

Tänk om jag hade varit lika pigg som jag låter. Det är jag inte, så jag spelar. Då kanske jag lyckas BLI pigg o glad.

(Skallen värker, självförtroendet ligger som bottenskrap, jag är hopsjunken, och sprider allmänt dålig energi kring mig. Så jag låtsas som att solen skiner istället. Det mår alla bättre av.)

Det är ju den 27e idag, och föräldrapengadags, för mig. Ett steg närmare huset, ett steg närmare vuxenlivet. Ett steg närmare ålderdomen...^^

Mmmh, näh, jag orkar inte spela mer nu. Tyvärr.
JAG ORKAR INTE HUR JÄVLA MYCKET SKIT SOM HELST!!!!!



fail inlägg.

Kommentarer

  • Yohanna i Las Palmas säger:

    Man orkar inte hur mycket som helst. Hoppas att det blir bättre snart.

    OCH det ÄR en fas, det klubbar vi nu tycker jag ;)



    Hälsningar

    Yohanna

    2011-09-27 | 16:12:12
    Bloggadress: http://yohannailaspalmas.webblogg,se

Kommentera inlägget här: