DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Loppis, Måleri och Halloween.

Kategori: Pyssel



Har ställt ut på loppis för 2a gången idag! Första gången jag gjorde det
var i slutet av juli, och denna gången gick det inte lika bra, pengamässigt. Men blev ändå av med endel grejjer. (mamma har gett mig lite med att sälja, som annars skulle slängas)

Det är kul att stå på loppis, och jag frågade biblotikarien här om jag kan ställa ut tavlor på bibblan sen. Hon tyckte att det var en svinbra idé.
När killen som ställer ut just nu slutar, så ska jag göra det alltså. Får hoppas det ger resultat! Har ju målat endel nytt nu på sistone.

Skoj när det händer nåt, och jag märker själv hur MYCKET bättre resultat jag får när jag målar succesivt, tills det blir BRA, istället för att göra klart snabbt, o börja med nästa. (tålamod har inte vart min grej i livet, men man får öva upp sånt...!)

Snart är det ju halloween med, om en o en halv månad eller nåt. Tänkte göra lite kul kort o skicka iväg till folk. Kan ju bli sköjj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: