DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Hinner bara säga Prutt!

Kategori: Politik



Jag har varit på viktigt möte idag. Värnamo Näringsliv, och jag framförde min affärsidé.
Jag fick en del läxor, och massor med bra idéer och tips. Så nu hela eftermiddagen och kvällen, har jag suttit och räknat budget.

Riktigt kul, när man låtsas att det redan finns kunder och OJSAN vad bra företaget går, men visst FAN kan jag göra bättre än så. Jag vet det, och jag ska se till att det blir så.
Detta ska bli verklighet, detta ska bli min chefsposition, och detta ska jag försörja mig och min familj med.

Framför allt fick jag den enorma läxan att registrera företaget på bolagsverket. Känns riktigt jävla mäktigt måste jag säga. Ett stort steg i hela denna processen, totalt slutgiltigt dessutom.

And I really love it.


JAG  HAR MAKTEN ÖVER MITT EGET LIV OCH MITT JOBB.  Det känns mäktigt. Oh, så mäktigt.

Kommentarer

  • Kristiina - mamma till Lovisa säger:

    Vad kul gumman! :) nu har en gått om Lovisa med typ 200 röster :( den fick typ 1000 röster p en dag? Märkligt... Puss

    2011-09-20 | 06:30:08
    Bloggadress: http://keeya-keeya.blogspot.com
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Låter underbart vännen :)

    2011-09-20 | 08:04:17
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Dom kallar henne Tess säger:

    Va spännande! Det är väl ändå allas dröm att någon gång slippa jobba åt någon annan. Vara sin egna chef lixom. Vad är det du ska starta? =)



    Har ett tips på en bok som jag läste när lillan var nyfödd och faktiskt har hjälpt oss med att hitta lite sovrutiner. "Somna utan gråt" med Elizabeth Pantely. Funkar super här och, (VARNING för skryt) lillan har nästan alltid somnat bra på kvällen. =)

    2011-09-20 | 09:49:40
    Bloggadress: http://blindfold.blogg.se/
  • Karin säger:

    Det ska bli jättekul!

    2011-09-20 | 12:27:52
    Bloggadress: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: