DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Eftersläntar-förtydligande: Självporträtt

Kategori: Tävlingar



Jag får nog förtydliga denna tävlingen tror jag bestämt.
Det går alltså ut på att NÄR eller OM du vinner, så målar JAG av dig.

I kol och blyerts, och jag målar tills det blir bra, tills jag är nöjd. Kanhända att jag testar 7-8 gånger, men då får vinnaren allihop. Haha! Då är det bara att välja och vraka.

Men nu så vet ni. Det är alltså inte mig själv jag målar av o skickar till vinnaren (Hur ego är inte DET då..) Och det är inte nåt ni ska skicka in till mig. Jag sköter tecknandet helt och hållet.


Tävlingsinlägget finner du precis rakt under detta inlägget. Under reklamen då också förstås..

Kommentarer

  • Mizca säger:

    Svar: Oja, det finns folk till allting nu för tiden! Dock har jag inte själv råkat ut för sådana säljare, som tur är, men jag har läst i forum och i bloggar där folk råkat ut för såna idioter.



    Själv har jag råkat ut för dem köparna som inte läst auktionsbeskrivningen där portot är utskrivet för att köparen skall veta vad dom har att vänta när auktionen avslutas. Ändå får man mail om att portot är för dyrt och att jag inte kan ta så mycket. Det är ju alltid posten som sätter priserna så jag kan ju inget göra och dessutom visste dem vad det skulle gå på när dom lade budet!



    Ändå vill dem jag skall lägga på mindre frimärken och strunta i att skriva avsändare eftersom det aldrig händer att posten kollar.

    Haha! Det har hänt många ggr att våra frimärken ramlar av och då får vi räkning hem, eller att vi satt på för lite frimärken och då får vi också räkning hem! Så, idioter finns det alltid.

    2011-09-10 | 22:48:12
    Bloggadress: http://www.mizca.se
  • Mizca säger:

    Svar: Vet jag med mig att jag emballerat dåligt (frågar mig själv varför man inte emballerar så bra man kan om man faktiskt tänker på det .. haha) och grejen kommit fram söndrigt har jag erbjudit återbetalning. Men om jag vet med mig att det vart bra emballerat så kräver jag en bild innan jag skickar pengar åter. Och skulle det vara en köpare som inte är nöjd och vill ha pengar tillbaka så säger jag att dem får skicka saken tillbaka till mig så jag kan lägga ut den på nytt!

    2011-09-10 | 22:55:19
    Bloggadress: http://www.mizca.se
  • Amelie Qvist säger:

    Hehe se där ja vad roligt. I Värnamo har jag vart flera gånger faktiskt ;) jag har en mycket kär vän som bor där. Eller bodde måste jag väl säga nu... :) Hon är uppväxt i rydaholm, flyttade hit upp till frändefors när hon gick i femman och sedan i ettan så flyttade hon tillbaka till Värnamo. Nu flyttade hon iofs till Borås för typ ett halvår sen men... :) Hur gammal är du? Eller ung kanske man ska säga. :) Tänkte om du kanske kunde veta vem Anne och Richard är? :)

    2011-09-10 | 23:26:20
  • linda - en vimsig mamma säger:

    men om man skulle vinna då, får man inte skicka in en bild på sig själv då som du ska rita av?? rkam

    2011-09-11 | 00:18:52
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Ha ha du underbara! Jag förstod det ;)

    2011-09-11 | 14:54:37
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här: