DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Att hinna med under tiden..

Kategori: Pyssel


2 Halloweenkort av 13.
Tack Krigge för de underbara grejerna jag beställde! <3


ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖh, gomorron... Nä, folk frågar hur jag hinner med allt, asså..
öööh... Det gör jag inte. Sömnen får sig en törn, o så får jag vila en stund på eftermiddagen nu igen. Med Doa, Vincent har ju avvecklat "sova middag" alldeles själv. När han inte kunde klättra, och hade en sänkt spjälsäng, DÅ gick det bra oftast, att sova middag. Men nu har han en vanlig vuxen enkelsäng med antiramlaut-pinne på sidorna. Så nä, det funkar inte längre.

Sitter det i sen jag var liten? Att inte vilja gå å lägga mig när man blir tillsagd? För jag och Vincent är likadana ju! Fast jag är uppe till 2, Vince slockar i soffan vid senast 22.

Ytterligare en fördel med att starta eget- Man mååååste inte upp kl 05, för att hinna frukost och dagis, före man börjar jobba kl 07.
Jo jag ska ha ett annat jobb också under tiden jag startar upp, men det blir nog inte ett 7-16-jobb. Det är ju då barnen kan va på dagis, och då hinner jag ju inte med plockandet. De kan inte vara hemma och vakna när jag gör sånt..

Isåfall blir det att jobba extra. Och då kan jag vara tidningsbud med bil, eller nåt annat sånt extrajobb med skumma tider. Yäääy!
Och- Hej Fredaaag! :D

Kommentarer

  • Evve säger:

    Sv: jag antar att man inte kan det :) Ja vi får hoppas att skolfotot blir bra, dock kändes det inte så, haha xD

    2011-09-23 | 13:34:34
    Bloggadress: http://evvesliv.blogg.se/
  • Kashaya säger:

    Skönt med att starta eget att man kan bestämma sina tider mer fritt. Sv. Haha ja det är ju ett bikinimärke så vinterkollektionen är nog mer för vintersemestern för oss som bor här i Sverige, annars blir det nog liiiite väl kallt.=)

    2011-09-23 | 14:07:28
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • Gabbe säger:

    hehe lovely =D!

    2011-09-23 | 14:17:31
    Bloggadress: http://gabbesketch.blogg.se/
  • Linda säger:

    sv: haha gå in & titta själv (;

    jag är sjuk så idol ikväll (;

    2011-09-23 | 14:25:20
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
  • Kashaya säger:

    Sv. Ja mässor är roliga.=) Vad häftig, ishotellet har jag aldrig varit på men förstår att det kan ha varit lite jobbigt att pulsa runt i djupsnö när man är höggravid.

    2011-09-23 | 14:44:35
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: