DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ageeenten Oso! Nänänäänä nänaah..

Kategori: Småbarnslivet

Ja Go-ettermidda Go-ettermidda.

Hej också ni som inte fattar konstig bred ööh... Donkiskt-smålänsk-StefanoKristerska.
:P  Haha! Ja jisses.

Wuzzin, äter vi här hemma nu, i massor. Byxor först, Wuzzin sen. Japp. Så nu är han påklädd helt också. Och stänger köksdörren och knackar till Doa. Men hon skiter i det.
Wuzzin är Russin för er som inte förstår MiniDonkiska. Oooookej enough med att prata om mig själv som tredjeperson.

Istället för en video skrev jag nu detta till er. Det är vad som pågår Just Nu, live här.

Igår natt var en redi pärs. Men jag lever och är vaken idag, lite kaffe gjorde susen.
Som vanligt. Men jag fick göra nytt själv, jag också. Ni som läser JavaMorsan Linda, fattar exakt.

Idag eller iallafall nu i veckan, är det uppsatt som mål att jag ska registrera företaget. Jag fick ett sms av en fd jobbarkompis här i stan, om att hon läst att jag ska starta eget. I min blogg, så det var inget skvaller. :P
KUL med sånt, tycker jag allt. Är jag den enda Värnamobruden som bloggar, kan jag undra ibland.. Inte för att jag är en inföding härfrån, men ändå.

"Hålet II" - En kanelbulle på köttbullejakt.

Snart är det Halloween i slutet av oktober, sen är det Fars dag i november.
Men först är det kanelbullens dag, den 4 oktober.
Och så fyller alla år i oktober och november också. Ja, alla som inte har fyllt än. Utom de som fyller i december förstås..^^

Massor med kort att göra, med andra ord! Ciaaao Folks! *Quack Quack!*

Kommentarer

  • rumptott säger:

    haha jaha =P

    nja engelska e inte så roligt men de går iaf bättre framåt än va de gjorde för några år sen =P

    haha..



    pöss <3

    2011-09-20 | 13:19:26
    Bloggadress: http://rumptott.blogg.se/
  • MyzaaN säger:

    har du hel missat det ?:D jag ska börja jobba som mäklar support på Erik Olssons fastighetes förmedling =) kram

    2011-09-20 | 13:22:42
    Bloggadress: http://myzaan.spotlife.se
  • Karin säger:

    Har någon enstaka bild, kommer kanske upp senare. Är ett rött hus med vita knutar, parhus, 2 våningar. Huset byggdes 75. Inflyttnignsdatum är satt till 1 nov. Men kommer blogga mer senare om detta.

    2011-09-20 | 14:49:37
    Bloggadress: http://fjarilkarin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha, du har så roliga idéer till dina konstverk. :D

    2011-09-20 | 15:43:21
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • cezzelie säger:

    sv; Heheh nää det är en sony ericsson :)

    Har fotat lite men inte så jätte mke ;P

    2011-09-20 | 17:36:28
    Bloggadress: http://cezzelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: