DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Acta Graco BeLogic

Kategori: Annons




FILMKLIPP: http://www.youtube.com/watch?v=i8jS_AE-WXA

Jag har ansökt om att bli testpilot hos Smartson för en Acta Graco BeLogic bilbarnstol från 9 mån till 4-5 år. Isadora är snart för stor för babyskyddet som vi har fått låna av en kär vän.

Det skulle vara roligt att få testa denna stolen, och se om den är så bra som det sägs! Den är en bakåtvänd stol, och det är ett måste, har jag läst. Vill inte riskera säkerheten för barnen i bilen. Aldrig någonsin.

Denna stol har ett fempunktsbälte, liksom den andra stolen som Vincent har. Han har också en bilbarnsstol i samma märke, men i en äldre modell.
Vi är nöjda med den, så jag vill mycket gärna bli testpilot för denna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: