DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Wiiiih Tack LifeofJohanna!

Kategori: Mammabloggare<3


Go förmiddag!
Idag blir det många inlägg, det vill jag lova. Tyvärr är det rekordförsök nu en LÖRDAG och det är inte lika många som är aktiva i internetvärlden då, MEN skam den som ger sig.


Vi kan börja med Vincents grejer idag. Jag tog fram en banan till frukostbordet. Vincent satt bredvid. Han såg en banan. Skalad. Han tog en stor bit med handen. Där satt jag med ett öppet bananskal med 2 cm banan i botten....^^
Jag vart paff.


300 besökare idag på 2 årsdagen, SNÄLLA HJÄLP MIG!! Om det är 12 besökare totalt imorron skiter jag i, men IDAG behöver jag all er hjälp jag möjligen kan få, via länkar och tips och allt möjligt.
Jag beeer på mina bara knän!

Nuvarande dags-besökare: 15
Kvar: 285 st

Kommentarer

  • Lasse säger:

    Hej

    2011-10-01 | 11:50:47

Kommentera inlägget här: