DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Stjärnfall och nordpolar

Kategori: Donken Designs .se

Gyllene snittetNordpolen express 2 (ballt som fan, rosetten är LIMMAD sådär böljande i banden!)

Nordpolen express 3Julklapp
Mr Santa
It's Santa!
Dear Santa
Go' Jul!
Pepparkaksbak. (lägg märke till de småååå nonstopen runt etiketten!)
Lussebulle 11 nätter före jul
Jul igen
Stilla stjärnklara natt
Julstrumpan
Godis är gott
Stjärnfall


Nu är min nya stora låda till korten, proppfull. Jag har skuffat och organiserat om, och det är perfekt, och jättetight i lådan nu. Antingen får jag köpa en till, eller så får jag ha resten i bigpacklådor igen.
Jag tror det är runt 250 kort nu som är där i. Give or take.

40kr /st i oktober!
Kuvert- modifierade vita 4 kr/st


Här är några av korten jag gjorde i går kväll. Det är 24 stycken (ha ha ha God jul!), så jag visar inte alla nu. Det blir ett senare inlägg, tidsinställt, för nu ska jag fortsätta jobba.

Lasse har tagit med barnen hemifrån kl arla otta idag, så jag vaknade till tomt TYST hus. Fattar ingenting. Jag levde tonåring bara för det (för det är så man gör när man vaknar på det sättet, jag har inte gjort det på tammefan tre år eller nåt!)
Så tog fram chips, svalde piller med läsk, och haha. jaaa. Jag saknar mina barn. Det är tyst här.
<3

Nu ska jag jobba sääätan! :D

Kommentarer

  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Ja jisses det går fort nu med tänderna,swiss säger det bara. Ja dregglas för fullt här med, dregglisar är ett bra påfund;)

    Hoppas ni får en kanonhelg..=)

    2011-10-22 | 13:58:00
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Nathalié - Nya tävlingar varje vecka fram till Jul! säger:

    Låter kul :). Det förstår jag att det kommer bli en del jobb för dig! Hoppas allt kommer gå bra :) Kram

    2011-10-22 | 14:01:09
    Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
  • MyzaaN säger:

    ja det kan jag göra :D men kommer ju vissa upp de andra sen ;D

    haha var vår du värnamo? och när är den?:D

    hhaha planerings galning HEJ!

    2011-10-22 | 14:52:48
    Bloggadress: http://myzaan.devote.se
  • annika säger:

    vilka vackra julkort du tillverkar

    2011-10-22 | 21:53:49
    Bloggadress: http://flinkan69.bloggplatsen.se/
  • MyzaaN säger:

    oh ska se om jag kan få me mig min älsklingh! haha ja jag menade mig själv ;D men du kände dig visst också träffad?!

    2011-10-22 | 23:29:05
    Bloggadress: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här: