DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

14 st är producerade idag, 1 st HV 71 på tork!

Kategori: Donken Designs .se


Nejliko apelsin 2, och Nejliko apelsin 1. Produktutveckling här!
Dessa kan man hänga upp i granen. Eller på väggen, i bilen, på en krok, i lampan.... oändliga möjligheter.
Snyggt som dekoration i jul till den lycklige mottagaren!
(insidan ser orange ut på bilderna-  det är julrött.)


Till vänster: Hjärtlig Jul 2.  Till höger: Hjärtlig Jul 1.
3D Kort!


Till vänster: Santa's  Toyshop. Till höger: Hjärtlig jul 3 (3D!)


Till vänster: Hjärtlig jul 4. Till höger: Santa shiny chimney


Till vänster: Hjärtejul. Till höger: JulTråll


Till vänster: Julskyltning (Fyndigt va! Enkelsidigt). Till höger: Skyline winter sunrise (Enkelsidigt).

Lyktstolpe i snö 2 (Enkelsidigt).


Moddat kuvert, rött glittrigt, höstlöven.


Japp, nu har jag alltså 208 kort i lager!
140 av dem är julkort.

Jag undrar allt hur många kort jag gjort sen jag startade.. Måste ju vara en hiskelig massa.

Vivi räknade på detta att om var 10e person handlar av MIG, på marknaden, så blir det 2500 kort, om varje person köper 1 kort.
Lasse sa att kanske EN procent handlar av mig, men då inte bara ett kort. Men ett kort blir då 250 kort.


Vad tror ni om statistik så här i förväg? Det brukar vara i snitt 25000 pers
på dessa marknader.  Men jag har då ALDRIG sett nån som sålt handgjorda gratulationskort.
Överraskas folk av nyheten? Flockas de kring mig?
Skiter de i allt, för de bara ser samma gamla saker de alltid är vana vid?


ps. Fick beställningar idag!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEHHH!
Och folk TÄVLAR faktiskt, om kort som JAG gjort! Jag! Mina! EGO BOOOOST!! :D

I iz lycklehh.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Har mailat dig nu! :)

    2011-10-19 | 06:59:24
    Bloggadress: http://erikaaaas.webblogg.se/
  • Jessica säger:

    Det där ser ju nästan för bra för att nästan kunna äta haha =) dom 2 första alltså haha =).

    Hoppas du får en bra dag. kram

    2011-10-19 | 08:08:17
    Bloggadress: http://bonusfamily.blogg.se/
  • Vivi säger:

    Jag diggar jultrollet :D

    Dukrig du är som får iväg så många, jag tycker helt nekelt du gör så många du hinner och sedan hoppas på det bästa, säljer du slut så gör du, men se till att ha en massa visitkort med dig med namn, hemsida osv.

    Kram !!!

    2011-10-19 | 09:20:11
    Bloggadress: http://www.missvivis.se
  • linda - en vimsig mamma säger:

    klart dom vill tävla!! =) haha

    vissa kommer nog vara nyfikna men andra kommer nog bara kika på dte gamla vanliga =/ tyvärr så är det så....

    ska stå på loppis fram över när dte lugnat ner sig lite med allt runt om kring här =) tradera användre jag medn inte så ofta , orkar inte ta kort på allt =) haha kram

    2011-10-19 | 11:21:42
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Dragana säger:

    Snyggt kuvert! =)

    2011-10-19 | 16:05:10
    Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: