DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

mobilblogg marknaden

Kategori: Donken Designs .se

Fredag kväll: sov mellan 16,00-19,30.
20,00- stirrade på idol, gjorde packlista, packade ner korten och allt annat. Gjorde en limegrön stor skylt, D D.
Spelade wordfeud med andra nattugglor.

Klockan blev 02, det var tre timmar kvar tills jag skulle "stiga upp" . så jag skippade lägga mig då jag just sovit.
Packade mer. Gjorde 4 test-servettringar bröllop. De blev lika bra som jag ville!!

Klockan blev 4. Spelade mer wordfeud, drack kaffe. Nu var det ju lördag.
Klockan blev fem. Jag ringde mammas mobil kl 05,10. Svarade inte. Sminkade mig, foundation och puder och allt, täckte finnarna.
Mamma ringde, var på väg. Drack kaffe, packade fika och kamera. Hittade snöret jag letat efter.
Kl 07,30 kom mamma. Vi packade in oss i bilen o körde ner till marknaden.

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God eftermiddag..Min tös tar inga droppa innan ersättningen för det känns som det inte behövs..för när hon har ätit så vill hon ha massa nrähet och det funkar med att hon är hos oss i famnen en tid..men vist har hon sina stunder med sin kolik som hon hade 6 timmar i fredags kväll..hihhi..Ha en fin söndag.kram

    2011-10-30 | 13:50:37
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Är så nyfiken på hur det gick på marknaden :D



    Inte mkt sömn heller :p



    Kramar

    2011-10-30 | 15:02:04
    Bloggadress: http://aky.se
  • Dragana säger:

    OMG! Jag väntar bara på att du ska uppdatera! :P Hur gick det med marknaden?

    2011-10-30 | 15:31:11
    Bloggadress: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: