DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Klicka på bilderna för storbild. :)

Kategori: Donken Designs .se

Sålda!

Sålda!

O så har jag nu en beställning på 20 kuvert, som jag ska ordna. Inte nu, för Vince är vaken.

KOM IHÅG pappa den 13 november!!
Det finns npgra tävlingar ute med farsdagkort från barnen till pappa lilla, och fler finns i min shop.
Hör av dig på [email protected]



Pöss!

Kommentarer

  • Hannele - mamma till 2 prinsar säger:

    Svar:

    Oja! SÅnt där går verkligen fooooort! :)

    Precis..dags att passa på att shoppa skor, när hon är väl ändå ute och går nästan själv trots att hon håller i så kommer hon snart släppa taget när ni minst anar :P

    2011-10-31 | 14:46:10
    Bloggadress: http://mammah.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    den är as grym ! har du lyssnat nu?): )))))

    2011-10-31 | 15:07:44
    Bloggadress: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: