DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Ett priiis, jag fick ett priiis!

Kategori: Mammabloggare<3

 

Jag fick en AWARD av Feztis! Hon skrev såhär om mig:
Donken - En lika galen morsa som mig, hennes blogg inspirerar och är rolig att läsa!

Hahhaha! Ohhh! I likey! Tack! :D :D
Jag har svarat på dessa frågor innan, men jag kan ju ändra svaren LIITE för er som redan läst..


Varför började du blogga?
Lasse tjötade att man ska blogga när man är mamma, punkt slut. Och jag som trodde det bara var blondinfjortisar och Linda Skugge som bloggade. (Jag hade fel, och jag är GLAD som fan för det. Även om cirka 9 av mina bloggläsare heter just LINDA... Love you guys!)

Vilka bloggar följer du?
Lindorna såklart, och en jäkla massa andra. De som får kommentarer kontinuerligt, de vet att jag följer dem. Jennysar, Josefinor, Therese'or, Ida'or... Nästan bara tjejer iaf. (nu skriver du inte: du glömde mig!) För kan nog inte skriva ALLA...^^ Men jag gillar er allihop. Annars skulle du inte hört av mig så mkt!

Favoritfäger?
Limegrön, detta svaret tänker jag inte ändra på. Och Magentarosa på hår. Svart och blingbling på kläder och smycken.
Rött & grått, vid jul. Neonfärger, alla slags. (när jag har en butik om kanske 5-10 år, ska det vara en neonskylt, annars är jag bara bogus hokus pokus foney.)

Favoritfilm?
Knocked up sa jag förra gången. Så nu säger jag Jack sparrowfilmerna. Förutom den sista, var va komiken nånstans? Det var en barnfilm! :(


Vilka länder drömmer du om att besöka?
Jag får va realist här: mamma vill till Midsomer, England. Och dit ska vi om 4 år. Fira hennes 50e år. :D
Annars vill jag till värmen och solen och billiga saker. Spanien!

Och nu skickar jag vidare denna award till:
Öh?
Jag veeet inte.... Ni mammor, och ni to-be-mammor, och ni tjejjor som inte är gamla nog än. Och ni tjejor som är tjejor. Och ni killar som eventuellt ramlar in här.
Japp. Alla. Varsigod!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: