DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

)/&¤(%&¤)%=(%#%¤##"!!!!!!!!!

Kategori: Aggro-Donken

Godmiddag alla söta snälla puttinutt tutt mys pys tuttiputt....^^
Det finns en gräns på hur mycket en människa orkar ta, i skit-väg. Den gränsen är nådd nu. Här hemma råder totalt kaos. Lasse hjälper inte det minsta genom sina "gör nåt annat då- sms"

Gnäll, skrik, panik, KLÄNG häng, klätter, kasta iväg mina grejer, stökar ner, kastar runt, jag blir totalt skvatt galen.
Ja vad förväntade jag mig av småbarnslivet? Jo, det var exakt detta. Men NU orkar jag inte. Ta det lugnt för i hela jäävla helveteeeeeeeeeee.............

Kommentarer

  • Sanna Azad säger:

    Hejhej, vilken fin blogg du har! Fortsätt så.



    Jag skulle gärna vilja att du följer min blogg dagligen och att du kommenterar något. Något du undrar över? Fråga på. Jag svarar på allt. Jag vill helst inte ha kommentarer som är såhär ''Fin blogg''.

    Hoppas du förstod rätt och att gillar min blogg. Vad tycker du om den?



    Ha en jätte trevlig dag!



    www.kurden.webblogg.se

    2011-10-06 | 12:49:06
    Bloggadress: http://kurden.webblogg.se/
  • Kashaya säger:

    Haha usch då, låter som du haft en jobbig förmiddag?

    2011-10-06 | 12:57:31
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: