DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Damn you autocorrect!

Kategori: I-Landsproblem



Men jisses. Det förra inlägget var ett mobilinlägg, och det syns.
Man skriver ett ord, xt9 visar rätt ord, fram till SISTA bokstaven så byter den om helt o hållet. Och det hinner man ju inte alltid se.
Skrev kommentar till Vivi i veckan, och jag skrev att nåt om att skita.
Men det blev sikta.

Sikta gör man med gevär, eller mjöl. Inte på dass...^^

Jag "sysslar" inte for a living snart. Jag PYSSLAR!
Man kan säga att jag är en pyssling.


Jag höll på med nattarbete igår, så idag blev jag väckt nåra gånger före jag hade ögonen tillräckligt uppbända för att faktiskt ta mig upp.

Med mitt svarta "<3 Världens bästa mamma <3" nattlinne gick jag som en zombie upp och gjorde välling. Såg att båda barnen redan fått av Lasse och jag kunde andas ut. De fick såklart igen för han åker rätt tidigt.

Lasse tyckte att jag skulle googla mina kalla ömma fingrar. Men jag föredrar att bloggfråga alla läsare. Ni kan mer än google, så är det bara. erfarenheter vinner överlägset. Så, mina fingrar ömmar och gör ont, på vinterhalvåret när det börjar bli kallt. Det sticker inte så mkt i dem, men lite det med. Vad är det för nåt? Det är väl inte fibromyalgi redan nu? Inte som 24åring! Vad vet ni om detta?

Kommentarer

  • MyzaaN säger:

    jag skriver ett inlägg om det d Å;D haha ska hälsa han det!

    men jag skulle vilja ge ett till han :P blev lite inspirerad av HV71 kortet :P men skulle vilja ha med HIF! (fotbollslag) haha kram

    2011-10-20 | 11:26:59
    Bloggadress: http://myzaan.devote.se
  • linda - en vimsig mamma säger:

    dålig blodförsel i fingrarna, jag brukar ha iskalla;vita fingara som ömmar osh sticker!

    nej inte ullared för där har jag aldrig varit!kram

    2011-10-20 | 11:34:17
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • linda - en vimsig mamma säger:

    jag kör med Aloe vera krämer varvar 3 olika! de funkar bra och händrena blir bättre och bättre för varje år =) haha dessa krämer funkar på djur och barn också!! alexander fick ett brännsår som ej försvann, då hade jag på en av dessa salvor och vips på 2 dagar var det borta och inget ärr alls! kramis

    2011-10-20 | 11:47:05
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Linda-Mamma till Alfred säger:

    Jag vill beställa ett fars dag kort utav dig, haha när är fars dag?Hm kylan, reumatism kanske?

    Hihi ja är säkert så;)

    Jag kan nämligen inte sms:a för jag har företags abonnemang då undrar väl min chef vad jag gör på min mammaledighet.

    Ja Ullared är allt ok, men om man känner för att ta sig en liten weekend ngnstanns så hae jag inte valt Ullared,mohahaha!

    2011-10-20 | 11:50:29
    Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
  • Linda aka Javamorsan säger:

    Ha ha den där jävla autokorrekt ställer till det mellan varven. Har skickat iväg sms med dom mest konstiga meningar du kan tänka dig!

    2011-10-20 | 14:45:18
    Bloggadress: http://baralinda.se/wordpress
  • Vivi säger:

    Hi hi , jag har skrivit om dig med ;P

    Fast det hanslade inte om felskrivning utan om inspiration ;P

    Jag har pysslat på jobbet idag, får se om jag lägger ut bilder.



    Hmmm v.44 är det kört för då är det höstlov, men de har ju öppet till 20.00 du kan ju åka t.ex. en torsdag eftermiddag för det ska vara mycket mindre folk på kvällarna! ;P

    Kraaaaaam



    2011-10-20 | 14:46:00
    Bloggadress: http://www.missvivis.bloggagratis.se
  • Vivi säger:

    I feeel the challenge ! :D

    Jag älskar ju utmaningar så ... men jag tror den får publiceras i helgen ...moha ha ha

    Kraaarraram

    2011-10-20 | 14:47:08
    Bloggadress: http://www.missvivis.se
  • Kenneth säger:

    ja det där har jag tagit bort på min phone :)



    ja att vara uppe på natten straffar sig oftast dagen efter :)

    2011-10-20 | 20:31:10
    Bloggadress: http://rothvoss.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: