DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Bloggintervju Pernilla "Reasonstobebeautiful"

Kategori: Tävlingar



Jag har intervjuat Pernilla!

Vad heter du? Hur gammal är du? Hur gammal är din käraste ägodel på nätet? (bloggen haha)

Pernilla heter jag och är 22 år. Har bloggat i alldeles för många år (vilket slöseri med tid egentligen haha!). Nuvarande bloggen firar dock bara ett år i slutet av månaden.


Vad skulle du vilja köpa för en hundralapp?

Jag skulle helst av allt vilja köpa allt, ja hela världen. Men för en hundralapp får jag väl nöja mig med något till hemmet. Älskar inredning!

Du vann ett farsdagkort hos Linda Vims, vad var din reaktion på detta?
Brukar du vinna?

Jag vinner ju ytterst sällan något. Har bara vunnit en gång innan och det var en bloggvinst som jag tråkigt nog aldrig fick. Så självklart blev jag överlycklig!

Vad sa Björn när han fick det?

Björn tyckte också väldigt mycket om kortet. Men han blev nog lite besviken över att jag inte hade offrat min egen tid på pysslande som jag brukar haha!


Hur känns det att ha vunnit ett så exklusivt unikt handgjort pris? Pirrade lite i magen?

Självklart var det spännande att vänta på kortet för man vet ju att det finns så otroligt mycket detaljer som aldrig kommer fram på ett foto.

Var hamnade vinsten någonstans när det hade öppnats?
Hur firade ni fars dag?

Fars dag firade vi med att göra precis ingenting. En liten present till vitrinskåpet och det egna kortet var allt. Och nu pryder det fönsterbrädan i vårt vardagsrum.

Hur ska ni fira jul? Firar ni jul?
I år blir det definitivt julfirande eftersom det blir vår dotter Mineas första jul. Vi kommer fira med mina föräldrar på landet med syskon och respektive. Finns inget som en jul framför öppna spisen hihi.

Vad tycker du om företagsidén med heminredning, och gratulationskort samlat i en webbutik och homepartys?

Jag tycker det är sjukt kul att det finns människor som du som vågar satsa på något kreativt. Något som påminner oss om, mitt i all den tekniska hysterin, hur schysst det är att få ett handgjort kort. Hur mycket omtanke det finns i såväl tillverkandet som ifrån avsändaren. Man blir ju så glad!! :-)

Kommentarer

  • Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

    Sv Sorry för seeeent svar, det har vart såå mycket runt omkring nu så jag har hamnat efter som FAN med kommentarer :P

    Jo men nog va det bra att Amanda P fick åka, hon hade inget där att göra, haha :D

    2011-11-23 | 08:02:00
    Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
  • kaffehörnan säger:

    Fin intervju

    Ska genast spana in hos henne

    2011-11-23 | 14:30:34
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
  • Kashaya säger:

    Fin intervju.=) Kul att läsa.

    2011-11-23 | 15:29:05
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • kaffehörnan säger:

    30 st

    2011-11-23 | 15:31:51
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
  • sandra säger:

    Haha ja precis :) får göra det när mitt internet kommer igång igen, vad gör du annars om dagarna? :)

    2011-11-23 | 16:10:16
    Bloggadress: http://ssandraaf.blogg.se/
  • ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! säger:

    Kul att läsa intervjun! :D

    2011-11-23 | 18:58:43
    Bloggadress: http://adaras.se
  • Kaffehörnan säger:

    Nu är tävlingen avslutad

    Nu kan du kolla igenom deltagarna på min sida, alla är godkända.

    Om du vill kan du presentera vinnaren på din blogg, så kommer jag berätta vinnaren imorron på min

    2011-11-23 | 22:10:19
    Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här: