DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Testpilot hemtelefon med pekskärm

Kategori: Annons

Jag har ansökt om att bli testpilot hos Smartson som en hemtelefon med pekskärm
Gigaset SL910! 
Jag måste bara säga det: Fan vad HÄFTIGT!
Teknikens under. Nu kan Vincent prata och leka med vanliga telefonen också, om vi får lov att testa denna.
Ska bli spännande, jag hoppas att vi kommer med.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Men fan vad häftig du är då haha =) skit roligt, hoppas du kommer med gullet, får du den sen när du har testat den färdigt?

    =) Behöver lite stöd =/ på bloggen som jag länkat nu... filo bloggen =(

    2011-11-22 | 08:34:25
    Bloggadress: http://filosofaris.blogg.se/
  • marina säger:

    Okej, vad spännande. Hoppas det går bra för dig. Lycka till!



    Men det är ju så typiskt när man ska göra något, då är dom oftast på dåligt humör. Min minsta dotter har ett jäkla temprament ibland om hon inte får vara i centrum

    2011-11-22 | 09:27:25
    Bloggadress: http://marinalisette.blogg.se/

Kommentera inlägget här: