DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Limegrönt multitool hos Kashaya

Kategori: Tävlingar

Jag tävlar hos Kashaya om en Miss a Kit.

Den är ju bara såååå jaaaag!
Den är limegrön, den har allt jag alltid behöver, och den är LITEN och kompakt- passar mycket bra i fickan när man inte har plats bland alla blöjor och våtservetter, nycklar, plånbok, mobil, snus, kvitton, papper, pizzalistor, telefonnummer, fler kvitton, lupsyl, sminkväskan, handspritservetter, bindor, klocka, pennor, garn (!!?) som är i min handväska...

Ja, när man bara har jackfickorna att tillgå alltså. Mycket smidigt, och jag VILL HA den... Den skriker mitt namn, den vill hem till mig, den tjuter, för den vill så gärna hit till mig, Donkas...

Pretty Please, låt mig vinna denna underbara lovely little wondertool.



Donken Designs God Påse!
Avslutas 1 månad före Kalle Anka
(24 nov kl 15.00)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: