DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Intervju Vinnare Farsdag!

Kategori: Tävlingar

Jag har intervjuat en av vinnarna till Farsdagkort. Aleks vann inne hos Gabbesketch!


Hej Aleks!

Vad heter du?
-Jag heter Alexandra Marie Olausson

Hur gammal är du?
-Jag är hela 16 år gammal, fyller 17 i februari:)

Hur gammal är din käraste ägodel på nätet? (bloggen haha)
-Jadu, nästan 4 år. Mycket i bloggen är bort taget och jag har startat om många gånger, haha

Vad skulle du vilja köpa för en hundralapp?
-En bra film, och eftersom jag är ett godismonster så får jag lägga till lite godis också;)

Du vann ett farsdagkort hos Gabbe, vad var din reaktion på detta?
Brukar du vinna?
-Jag brukar inte vara med i tävlingar för när det gäller 'bloggtävlingar' brukar jag inte var så bra på att få turen till vinst, haha;)
När jag fick reda på att jag vann kortet fick jag ett mega smile på läpparna, blev riktigt glad faktiskt.

Vad sa din pappa när han fick det?
Blev han så glad att han drog fram guran?
- Tack min älskade dotter. Det sa han till mig, han tyckte kortet var jätte fint.
Hur känns det att ha vunnit ett så exklusivt unikt handgjort pris? Pirrade lite i magen? ;)
-Hahah, ett litet pirr kände jag allt;) Nejmen, jag tyckte det var kul, gillar handgjorda saker som smycken,kort osv:)

Var hamnade vinsten någonstans när det hade öppnats av far din?
Hur firade ni fars dag?
-Det hamnade på en hylla där det står en massa änglar som han fått från mig och min lillasyster ( vi är hans två änglar, som han alltid säger)
Vi firade den med tårta, kaffe och en massa skratt hemma hos min far.

Hur ska ni fira jul? Firar ni jul?
-Självklart firar vi jul, det är ju det bästa som finns:D
Tidigare år så har släkten kommit hit. Det bjuds på massor med mat, kalle anka på tv:n och en massa skratt i väntan på att vi ska få öppna alla julklappar som vi gått
och smyg känt på hela dagen. På kvällen öppnas dom och sedan är man som fast i allting man fått;) Haha.
I år skulle jag vilja fira den med min älskade pojkvän men vi får se hur det blir i år:).


Tack Aleks för att du ville ta dig tid till detta, trots att det var igår mitt i natten... Hoppas du fick några sekunders powernap före skolan åtminstone!



TÄVLINGAR på Gång!


En stor god påse fylld med kärlek att skicka i jul!


Donken Designs God Påse!
Avslutas 1 månad före Kalle Anka
(24 nov kl 15.00)


Handgjord mössa hos Allgren!
Avslutas typ 18-20 november.


Donken Designs hos Kaffehörnan!
Avslutas 23 nov kl 21.00

Kommentarer

  • linda - en vimsig mamma säger:

    det är en del tävlingar nu =) kram

    2011-11-15 | 10:16:58
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • Vivi säger:

    Oh vad rolögit med en liten intervju !!

    Klart att pappan blev glad för ett så fint kort ;)



    Men ... ha ha det blir nästan inget kvar av orginalrecepten, fiskpinner & pesto vettitusan :P hihi vad söt du är !

    Paj deg brukar vara mjöl, smör och pyyyyyttelite salt och sedan ahr man ju ofta lite äggstanning i och det brukar väl vara ägg & lite mjölk!

    Finns äkert recept i bok eller nätet ;) tyvärr jag ahr det inte i huvudet, det är redan fullt med annat ...

    Kram !!

    2011-11-15 | 11:04:21
    Bloggadress: http://www.missvivis.se
  • Frida säger:

    Ja vi har mycket tvillingar. Både mormor och morfar. Men jag slapp det. En liten kille låg där i magen :D

    2011-11-15 | 11:09:06
    Bloggadress: http://allgren.blogg.se/
  • aleks säger:

    sv; riktigt nice:)

    2011-11-15 | 23:42:18
    Bloggadress: http://aleeksolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: