DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

"Dözschkalle!" :D

Kategori: Donken Designs .se



Vincent spelar super mario kart på Wii, med en såndär plastratt.
Första gången han spelar! Det går ju riktigt bra, men han backar... så det går framåt men liksom ändå inte... Ursäkta min brea smålännska. Jag skäms inte, men om ni inte fatttar ett skvatt, så ber jag om ursäkt. :P
Mummelsmåländska är inte alltid hundra att förstå, I suppose..






"Thats not That Much Cheese."

Servettställ/ Vykortsställ/ Julkortsställ/ Kylskåpsframsideräddare/ Ögongodis/ Alla-grejer-man-hittar-och-inte-hinner-sätta-tillbaka-hållare...

Här hemma har denna pryl oändliga användningsområden. Jag använder min till rabattkuponger, en servett, vincents julkort, pengar/mynt, några pennor, ett plektrum, ett sudd.... På köksfläktshyllan.

80 kr/st inkl frakt


Jag har två i denna stilen (vit döskalle med svart scarf, i limegrönt) i lagret, och två med hjärtan.



Donken Designs hos LifeofJohanna!
Avslutas 6 nov kl 21.00


Donken Designs hos Linda Vims!
avslutas 5 nov kl 20.00


Donken Designs hos Miss Vivi!
avslutas 4 nov kl 20.00

Kommentarer


Kommentera inlägget här: