DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Homestyling med Ida Tinzimara.

Kategori: Kalas



Fick finbesök i fredags, av min jobbarkompis från Tinzimara. Ida, och hennes sambo Wille. Hon skrev nån dag före, och frågade om hon skulle ta med något. Jag skrev att de skulle ta med ett glatt humör och att det räcker med det. Sen skrev jag en lite längre lista, med things out of the blue.. Fantasin är det inget fel på. Jag skrev så det rök- en docka, en hel stor klädd julgran, en knappnål, en krukväxt, en smörgås, kudde, två dollar, och massa massa mer. Nån get eller nåt skrev jag nog också med.

Sicken förvånad Donken de mötte i dörren vill jag lova, när Ida faktiskt hade fått ihop massor av det jag hade skrivit! Haha! Till och med en islandshäst- på bild. Chefen där kommer ju från Island, så hon hade bidragit till Ida med en julgran och ett kort på en islandshäst. Fan vad kul, alltså! Haha... att hon faktiskt gjorde sig omaket att försöka få ihop alla grejer med! Jag var ju inte seriös, för fem öre. (det var inte Ida heller, men kul som fan var det!) Tänk om hon hade kommit där med en stor tvåmeters äkta klädd julgran mitt i mars, fyfaaan vad kul. Haha! ;)

Jag sa det med sen, att DET kommer minsann ut på blåggäään. Höhö!

Vi käkade tacos, och tittade på A-amigo! A- a- amigo! (speedad skåning med överskottsenergi på duracellbatteri) Och på äntligen fredag, med Sean Banan. Och Lets Dance. Och Parlamentet. Himla trevlig kväll var det. Lite double-date-parmiddags-tjosanhejsan. Fler gånger, yes pliiis! Vi har samma skumma humor jag och Ida, skrattade som en idiot till mopsen förra fredagen. Mina tårar sprutade och jag fick fan andnöd. DÅ har man roligt.


Pöss!

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    Hej vännen ! Ville bara kika in och önska er en härlig dag :)

    2011-03-14 | 13:17:54
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • Johanna säger:

    Haha vad kul hon fixade fram så mycket..ibland får man passa sig för vad man skriver :)

    2011-03-14 | 16:36:26
    Bloggadress: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: