DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Viktutmaningen hos JD

Kategori: JD Viktutmaning



Inför utmaningen med JD har jag mätt o vägt o hållt på med allt det där. Jag ska ju inte börja gå NER nåt i vikt ännu,
så nu fram till BB tiden, kommer jag leva på som vanligt, utan situps (!!) och sånt där tränande. Knipövningar kan jag hålla mig till... Och att kissa. Kanske plocka upp en och annan julgranskula också, men det gör ont. :(


Startsiffrorna är som följer.

Vikt: 70 kg.
Mage: 94 cm
Överarn: 28 cm
Lår: --
Bröst: 98 cm
hals: 35 cm


På söndag är första kollen på hur mycket plus det har blivit här och där. Ja, plus. Sen efter BB blir det minus som ska räknas.

jepp, jag köpte trosor idag, och en våg. Blev ingen tröja, jag får väl ta nån tshirt.



Mitt horoskop (vädur..) för denna veckan säger på ett ungefär, att det går tröööögt på kärleksplanet för mig just nu. Kontakter jag har i jobbet nu kan bli betydelsefulla, och jag är sund. Jag ska vara försiktig med pengar och bara köpa det som känns fullkomligt nödvändigt. Ingen vinstlycka har jag nu heller, så får väl vänta med att spela.


Servettställ jag målat!

Kika min nya tävling, design by Me myself and I.
Tävlingen finner du HÄR."

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska du åka in på BB snart? :D

    2011-01-04 | 04:28:08
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha, nu rä jag tillbaka. :D

    2011-01-04 | 04:40:33
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/
  • JD | - 30,1 kg! säger:

    hihi! du ska bara upp du ;)

    men nästa söndag är det jag ska ha din vikt!

    så du lämnar in den nästa vecka när du haft din viktdag, så publiceras allt på söndagen. alltså nästa vecka :)



    nu är det nån till deltagare så nu är de fler kilon ;D

    2011-01-04 | 10:18:41
    Bloggadress: http://josdil.blogg.se/
  • Fröken M säger:

    att köpa egna lådor, fixa och trixa är ett riktigt bra tips ! Jag tror jag ska ta mig en tur till gengåvan i vecak och se om jag kan hitta något att göra om :)

    2011-01-04 | 10:19:54
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • MammaMorran säger:

    Har du redan tagit tag i vikten? :D

    Själv tänkte jag ta det när bebisen är ute...dock har jag bara gått upp 2kg hitills med bebisen...

    Kram

    MammaMorran- funderar på livet o Barn med ADHD/Autism

    2011-01-04 | 20:24:58
    Bloggadress: http://mammamorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här: