DONKEN

En Flum brud i tuppkamsförpackning. Glimt i glasögonen, och stort hjärta för familjen och alla andra. Skriver om saker som gör mig pissed, och saker som jag avgudar litegrann.

Önskelista.se

Kategori: Annons



Jag har testat att gå med i en nylanserad sajt som heter Önskelista.se. Man klickar i vad man önskar sig i julklapp, bröllopspresent, födelsedag. Sen skriver man in sin mail, skickar listan till nära o kära så att man inte blir besviken på sin stora dag (vilken den nu må vara) och voilá så är man medlem.

Man börjar med att klicka i sin ålderskategori och kön, sen får man en jäkla massa presenttips. Jag fick upp en bling-bling-datormus, som jag såg.. att... jag ville ha. :P
Dont hate a girl who loves the bleeeng.. !

Smidig sida, med lite feelgoodkänsla. Där kan man ju sitta och vara lite ego, inför sin födelsedag eller så. Vissa grejer visste man ju inte ens att de fanns. De vill man ju ha också ibland. ;)
Jag är medlem!

Kommentarer

  • Fröken M säger:

    Gud va skoj ! Man kanske skulle göra en liten lista och lämna till C :)

    Alla hjärtans dag och födelsedag snart ju ;)

    2011-01-12 | 09:34:05
    Bloggadress: http://frokenmela.se
  • Linda - En Vimsig Mamma säger:

    haha ja där ser man =) nej för fan inte försöka ens för då skjuter du nog ut våfflan som en kanon =) haha nej nu fick jag syner va det också , det kommer en unge farandes genom rummet =) haha

    joda fick en del sålt! bara att fortsätta puma ut annonser! kram

    2011-01-12 | 12:04:39
    Bloggadress: http://holen666.blogg.se/
  • charlotte säger:

    jag skulle aldrig kunna vara med där. skillnad för dig som snart får barn o ar dop o sånt framför dig. för mig skulle det bara kännas som man villl ha paket av sina vänner

    2011-01-12 | 18:21:50
    Bloggadress: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: